Sharky Postat Decembrie 3, 2017 Partajează Postat Decembrie 3, 2017 Incarcarea in impulsuri e pt incarcare la curent mare. La curenti mici > C/10 e ok oricum. Pt un incarcator de laptop nu m-as stresa sa il modific. Un DC DC chinezesc si gata. Link spre comentariu
XAN77 Postat Decembrie 3, 2017 Partajează Postat Decembrie 3, 2017 am avut un charger făcut dintro atx modificată după schema italianului, setată la 14,4/6A. Mai alimentam cu ea și compresorul de umflat roți. Cumva deodată nu a mai mers, evident tocmai cînd aveam nevoie de el. Frustrant. Poate nui priește statul în garaj la -15 grade, praf, păianjeni gîndaci etc. Am ajuns la concluzia că un traf de rețea e mai sigur, mă bazez pe el că va merge dacă-l bag în priză o dată pe an. Deaia sunt în dubii și mai urmăresc topicul. Link spre comentariu
sesebe Postat Decembrie 3, 2017 Partajează Postat Decembrie 3, 2017 I-am făcut cadou la un prieten un astfel de încărcător anul trecut... L-a cam distrat ideea și a riscului de jucărie. Prin ianuarie a fost citeva zile foarte reci și într-o dimineață diselul lui a refuzat sa mai pornească. A luat bateria în casa și a constatat ca nu are decit încărcătorul de la mine. După jumatate de ora pe încărcător bateria a reușit sa pornească mașina la sfert de cheie cum se mai spune. Acum nu mai ride de încărcătorul ala "de jucărie". Am mai multe făcute și toate se comporta ok. Un încărcător de laptop de citiva lei în talcioc și în 30-60 de minute de munca ți-ai făcut un încărcător super. Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 3, 2017 Partajează Postat Decembrie 3, 2017 Am ajuns la concluzia că un traf de rețea e mai sigur, mă bazez pe el că va merge dacă-l bag în priză o dată pe an. Sau chiar mai rar...o sursa in comutatie are toate motivele sa se supere pe viata in 3 ani de nefolosire. Link spre comentariu
sesebe Postat Decembrie 3, 2017 Partajează Postat Decembrie 3, 2017 Mai ce frica este pe aici pe forum de SMPS-uri..... Și la servisarea mașinilor de spălat tot asa era o frica imensa de reparat SMPS-urile. Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 3, 2017 Partajează Postat Decembrie 3, 2017 Pai cand o sursa din masina de spalat a rezistat putin peste 2 ani,si sursa clasica cu care a fost inlocuita n-a pus probleme nici dupa 4 ani,ce sa mai vorbim... Link spre comentariu
neculavasile Postat Decembrie 7, 2017 Partajează Postat Decembrie 7, 2017 Salutari prieteni doresc sa construiesc acest incarcator auto.Printre altele vreau sa incarc acumulatori pentru ups-uri 12v/7-10a cit si de 6v modificind ce scrie acolo.Va cer parerea va merge? Link spre comentariu
validae Postat Decembrie 7, 2017 Partajează Postat Decembrie 7, 2017 Am făcut mai demult schema asta, merge bine. E genul de redresor pe care-l pui pe baterie și te culci liniștit, că decuplează singur. Ca dezavantaj, nu poți regla curentul de încărcare. Dar dacă traful limitează acest curent la maxim 5-6A nici nu mai e o problemă, oricum îl folosești rar, de obicei când ți-a ,,murit,, bateria și o lași peste noapte la încărcat. Link spre comentariu
neculavasile Postat Decembrie 7, 2017 Partajează Postat Decembrie 7, 2017 pai din potentiometru nu-i reglezi curentul de incarcare? si te rog sa-mi spui daca triacele necesita radiatoare si mai mult vreau sa incarc acumulatori de UPS iar pentru baterie auto daca ar fi cam la 45-50 amperi. Link spre comentariu
sesebe Postat Decembrie 7, 2017 Partajează Postat Decembrie 7, 2017 Nu, ii reglezi tensiunea la care sa oprească încărcarea. Link spre comentariu
nel65 Postat Decembrie 8, 2017 Partajează Postat Decembrie 8, 2017 se regleaza si curentul ,a carui valoare maxima, este stabilita de rezistenta de shunt Link spre comentariu
albasete Postat Decembrie 8, 2017 Partajează Postat Decembrie 8, 2017 neculavasile Nu vad schema. Link spre comentariu
neculavasile Postat Decembrie 8, 2017 Partajează Postat Decembrie 8, 2017 Attached Files icarcauto.pdf 131.06K 4297 downloads necesita radiatoare pt tiristori? Dz vad ca e 6,8 -8,6 v pot pune una dintre ele sau si de 7 v? trafo il fac exact ca in schema la 10 A ,ca sa incarc acu de UPS 12v,7a reglez pot la 0,7a si daca e 12v/10a reglez la 1a ? Trafo il fac cu prize in secundar pt ca am nevoie de citeva tensiuni la 10A separat Link spre comentariu
albasete Postat Decembrie 8, 2017 Partajează Postat Decembrie 8, 2017 Multumesc. Este bine sa-i pui si radiator. La 10 A reglezi la 1 A. Ai potentiometru de 2 W ? Potentiometrul ma facut sa renunt la schema. Am vrut sa o fac si eu. Link spre comentariu
neculavasile Postat Decembrie 8, 2017 Partajează Postat Decembrie 8, 2017 da urmeaza sa-l pimesc e bobinat vreau sa-i pun si voltmetru cred ca le pun analogice si cc, cum e mai bine voltmetru sa-l pun la iesire pe baterie(paralel) sau dupa puntea redresoare? cele electronice am inteles ca nu se comporta bine la aceste redresoare apropous potentiometru l-am comandat de la userul leo 17 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum