mikee Postat Decembrie 20, 2014 Partajează Postat Decembrie 20, 2014 Buna seara tuturor,Azi am "rasfoit toate cele 43 pagini de aici. Eu am facut acest redresor din "Montaje de vacanta" sau Tehnium acum 9 ani de zile si merge ok si azi asa ca il recomand.Legat de palpaitul LED-ului pot sa va raspund:cand bateria e descarcata,palpaie cu o frecventa mai mare.pe masura ce se incarca palpaie tot mai rar (asa vrea Th. Hi!)Succes celor ce-l vor construi siSARBATORI FERICITE, La Multi Ani 2015 ! Link spre comentariu
winston Postat Ianuarie 3, 2015 Partajează Postat Ianuarie 3, 2015 (editat) Cel mai bun si fiabil redresor auto( "Montaje de vacanta") pe care l-am construit si eu mai demult..Felicitari lui "doru3160" -eu nu prea imi bateam capul cu atatea explicatii...de aici cred ca provin neintelegerile cum spune si user Albasete "In carte spune, citez:" daca dorim de exemplu, sa alegem pragul inferior al curentului maxim de incarcare la cca. 3 A, vom lua R 12 = 1 V / 3 A = 0,33 Ohm." cand se putea spune clar in limba romana:curentul de incarcare (maxim)se poate alege modificand valoarea lui R12 in functie de capacitatea (A/h) totala a bateriei. Editat Ianuarie 3, 2015 de winston Link spre comentariu
Florin berdila Postat Ianuarie 8, 2015 Partajează Postat Ianuarie 8, 2015 Datimi va rog un sfat am doi acumulatori de 180 amperi 12 volti au fost toata iarna intro magazie am pus redresoru dar nu primeste curent nu face scantei redresoru este bun cum pot sai aduc la viata? Datimi va rog un sfat am doi acumulatori de 180 amperi 12 volti au fost toata iarna intro magazie am pus redresoru dar nu primeste curent nu face scantei redresoru este bun cum pot sai aduc la viata? Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 8, 2015 Partajează Postat Ianuarie 8, 2015 (editat) Pune-i mai întâi undeva la cald, nu e bine să-i încarci sub 10*C. După ce se încălzesc la temperatura camerei, pune iar redresorul pe ei.Ar fi bine să ai la îndemână un densimetru, ca să vezi dacă în ce stare sunt elemenții.Ce tensiune au acum la borne ? Dacă au sub 10V sunt șanse mici să-i recuperezi.http://despretot.info/wp-content/uploads/2014/02/Densimetru-masurare-electrolit-baterie-auto.png Editat Ianuarie 8, 2015 de validae Link spre comentariu
Florin berdila Postat Ianuarie 8, 2015 Partajează Postat Ianuarie 8, 2015 La borne nu are deloc tensiune nimic densimetru am si am masurat si arata 1.20 deci sanse aproape zero? Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 8, 2015 Partajează Postat Ianuarie 8, 2015 Cred că sunt sulfatați complet. Link spre comentariu
albasete Postat Ianuarie 9, 2015 Partajează Postat Ianuarie 9, 2015 Du-i la reciclat. Sunt inutilizabili. Link spre comentariu
ovy83 Postat Ianuarie 10, 2015 Partajează Postat Ianuarie 10, 2015 Cred ca ai gasit si cablajul pentru aceea schema. as vrea sa m-ai fac pentru cineva celebrul redresor ,dar v-a rog daca aveti varianta pentru cablaj -metoda press end peel ,cu hartie foto+imprimanta laser,sa o postati. multumesc! Link spre comentariu
GeoMar Postat Ianuarie 12, 2015 Partajează Postat Ianuarie 12, 2015 as vrea sa m-ai fac pentru cineva celebrul redresor ,dar v-a rog daca aveti varianta pentru cablaj -metoda press end peel ,cu hartie foto+imprimanta laser,sa o postati. multumesc! Salut. Uite descarca de aici cablajul & silkul ( foto & transfer de toner) pentru acest redresor : http://fastupload.ro/8053c6d59ea6ea75e7bf8920eb3af649.html Nu mai pot urca atasamente direct pe forum, am depasit limita. 3 Link spre comentariu
Florin berdila Postat Februarie 23, 2015 Partajează Postat Februarie 23, 2015 Cum pot scimba electrolitu daca densitatea la uni elementi este sub 1.10 ? Daca vreau sa schimb electrolitu la un acumulator care este metoda? Link spre comentariu
validae Postat Februarie 23, 2015 Partajează Postat Februarie 23, 2015 Se golește electrolitul din elemenții cu probleme, se spală celulele cu apă distilată (sau de ploaie curată) și se umple cu electrolit gata preparat.Asta nu garantează salvarea celulelor cu probleme, dacă sunt sulfatate sau a căzut pasta de pe grile, nu-și vor reveni. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Februarie 23, 2015 Partajează Postat Februarie 23, 2015 Si cum stim daca sunt sulfatate sau daca pasta este cazuta? Link spre comentariu
validae Postat Februarie 23, 2015 Partajează Postat Februarie 23, 2015 Dacă e sulfatată, nu se mai încarcă.Dacă are pasta căzută, nu mai are capacitate, moare în sarcină. Dar bateriile auto se mai și schimbă, de la 4-5 ani în sus.... asta este.Nu poți să le ții o viață, indiferent cât de frumos te porți cu ele. Link spre comentariu
aureliu67 Postat Februarie 25, 2015 Partajează Postat Februarie 25, 2015 (editat) Cum pot scimba electrolitu daca densitatea la uni elementi este sub 1.10 ? Daca vreau sa schimb electrolitu la un acumulator care este metoda? Electrolitul nu se schimba doar pentru ca are densitatea scazuta. Scaderea densitatii este indicatorul nivelului de incarcare a elementului. Daca torni electrolit cu densitate normala nu rezolvi problema si nu inseamna ca elementul este incarcat automat. Cantitatea de acis sulfuric de acolo este aceiasi doar ca a reactionat cu plumbul daca mai adaugi acid creste nantitatea si deja creste si riscul sulfatarii bateriei. Trebuie sa aduci concentratia la normal doar prin incarcare completa. Doar dupa ce a atims densitatea necesara, poti schimba electrolitul vechi, murdar, cu altul nou, dupa o spalare prealabila cu apa distilata. Daca o baterie descarcata este golita de electrrolit, si turnata apa distilata, in timpul incarcarii creste densitatea si apa devine electrolit. Asta este doar un exemlu ca sa intelegi ce se intampla in baterie . Bateria sulfatata unii recomandca sa o golesti de electrolit, torni apa distilata si sa o incarci cu curent mult mai mioc decat cel nominal. Dupa ce isi revine complet torni electrolit de densitate normala. Incarcator universal pentru toate tipurile de baterii aici http://sergiols.blogspot.com/2009/05/universal-battery-charger.html Editat Februarie 25, 2015 de aureliu67 Link spre comentariu
gica70 Postat Februarie 25, 2015 Partajează Postat Februarie 25, 2015 Daca tensiunea per element a scazut sub 1,8V (deci cca 10,5V pe toata bateria de 12V) sunt sanse mici de recuperare a bateriei. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum