Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

schema electrica

viospatariu

Postări Recomandate

salut,sunt incepator si as vrea putin ajutor daca se poate...vreau sa stiu cum dintr-o schema electrica sa fac schema PCB :nas: ?Daca stiti niste linkuri pe internet ca sa vad sau daca imi puteti da sfaturi cum sa fac as aprecia foarte mult.Schema elctrica care am atasato este doar un exemplu...dar daca imi veti spune cum se face la modul general voi invata. :smt103: :multumesc

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 6
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• viospatariu

3

• EmyRulz

2

• SunShine

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Vizitator Kilovolt