Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Proiecte/aplicatii pentru pic16f877A

Vizitator solver223791

Postări Recomandate

Vizitator solver223791

Buna sunt un student care trebuie sa-si gaseasca o lucrare de diploma din microcontrolere.Mi-am cumparat un pic 16f877A pe care nu pot sa-l scriu nicicum cu programatorul de la http://www.bobtech.home.ro dar mai incerc.

Momentan stiu foarte putine despre microcontrolere si electronica insa in 2 saptamani trebuie sa predau proiectul asa ca trebuie sa-nvatz tare repede. Din Experienta stiu ca se poate :)

Poate careva sa-mi dea ceva link-uri cu aplicatii pentru 16f877a de exemplu ceva voltmetru (am gasit varianta pt Avr insa as prefera sa nu am de facut tranzitia la Pic) sau frecventmetru capacimetru tahometru.... sau orice altceva ce-ar putea fii interesant ca si lucrare de diploma.

Daca cineva se pricepe la microcontrolere as fii recunoscator daca m-ar adauga pe messenger pt ca sunt conectat non-stop (stau in camin) sa mai discutam.Platesc in bere :)

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 3
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Vizitator solver223791