luciann Postat August 1, 2009 Partajează Postat August 1, 2009 Am discutat aseara cu cineva de pe forum, ideea e ca am un encoder care se cam balbaie, din ce am inteles ar trebui o integrata care sa filtreze semnalu, sa nu mai scoata siurea adadadddadaddaaadada, si sa scoata frumos intr-o parte AAA si in alta DDD, imi puteti spune un model ? eu din ce am discutat cu alte persoane asa ceva mi sa recomandat http://media.digikey.com/photos/Linx%20 ... 0-SSOP.jpg acu sa ziceti si voi, si cu mici indicatii daca se poate, sunt si eu incepator, daca nu probabil voi merge pe alta cale, dar incerc totusi, multumesc anticipat Link spre comentariu
Mikrosha Postat Octombrie 8, 2009 Partajează Postat Octombrie 8, 2009 Am discutat cu Roki pe treaba asta si: Despre decodorul in cuadratura s-a mai discutat. Problema e ca el conecteaza direct un potentiometru endless, care ca orice comutator, are nevoie de un circuit de debounce. Treaba devine si mai sensibila, deoarece se conecteaza la intrarea D a unui latch, care comuta chiar si cu la impuls de 6ns!! Deci un circuit clasic de debounce n-ar da roade aici. Am facut schema unui circuit de debounce cat de bine am putut, dar nu am testat-o. Ce credeti, ar merge asa? Stiti vreo metoda mai buna, in afara de microcontroller? Link spre comentariu
danzup Postat Octombrie 12, 2009 Partajează Postat Octombrie 12, 2009 Nu poti face interfata decat cu microcontroler . Pentru asta au fost gandite ! Avand in vedere ca un attiny2313 costa 3lei si poti suplimentar sa faci si multe altele cu microcontrolerul chiar nu va inteleg !(?????) Link spre comentariu
luciann Postat Octombrie 12, 2009 Autor Partajează Postat Octombrie 12, 2009 Da, dar nu necesita programare suplimentara? acu intreb si eu nu va luat de mine Link spre comentariu
danzup Postat Octombrie 12, 2009 Partajează Postat Octombrie 12, 2009 Da, dar nu necesita programare suplimentara? acu intreb si eu nu va luat de mine Da ! necesita programare . Link spre comentariu