slack Postat Septembrie 8, 2006 Partajează Postat Septembrie 8, 2006 frumos de tot ... mai se si sterg posturi pe aici ? ??? pusesem si eu programu` kwp2000 ... dar se pare ca nu are ce cauta aici :( scuze ... nu am vrut sa ofensez pe nimeni pe aici Link spre comentariu
Blind Postat Septembrie 8, 2006 Partajează Postat Septembrie 8, 2006 Probabil ca programul respectiv nu este free (legal :smt001 ) Eventual puteai sa il hostezi pe un site gen rapishare.de sub forma de arhiva parolata apoi sa pui linkul si parola. Nu cred ca mai era nici o suparare Link spre comentariu
slack Postat Septembrie 10, 2006 Partajează Postat Septembrie 10, 2006 ok .. am inteles ... deci cine il vrea ... PM cu mail si il trimit ... ca nu ma costa nimik .. Link spre comentariu
Vizitator janvaljanjan Postat Septembrie 18, 2006 Partajează Postat Septembrie 18, 2006 A mai facut cineva interfata ? Adaug si un cablaj. Atentie foloseste un circuit specializat MC33199. Eu l-am facut cu metoda fier de calcat si merge belea. Cablajul se vede cu "P-CAD 2004 PCB Viewer".Dupa ce descarcati in calculator memoria din ECU puteti sa folositi si ECM2001 pentru a modifica turbo pressure sau IQ sau limitarile de cuplu. E un program mult mai usor decit WinOls. Link spre comentariu
slack Postat Septembrie 21, 2006 Partajează Postat Septembrie 21, 2006 OK si ECM2001 ala de unde se poate lua ? ca la winols am cautat 4 luni pana sa gasesc ceva in plus fata de ceea ce poti lua de pe site de la ei ... dar ECM2001 nu prea am auzit de el ... nu sunt un "tunner" sunt un incepator cu dorinta de a stii mai mult ... nu vreau sa fac o afacere din asta. ... am altele ..... programul pentru kwp2000 l-am facut rost oarecum intamplator .... un link cu ECM2001 se gaseste undeva ? Link spre comentariu
Vizitator janvaljanjan Postat Septembrie 29, 2006 Partajează Postat Septembrie 29, 2006 Nici eu nu am facut din asta o afacere, eu l-am gasit mai demult pe google ... Trebuie sa aiba niste fisiere cu diverse masini, poti sa vezi mai multe la http://www.alientech.to . Link spre comentariu
Vizitator Vasile Postat Septembrie 29, 2006 Partajează Postat Septembrie 29, 2006 frumos de tot ... mai se si sterg posturi pe aici ? ??? pusesem si eu programu` kwp2000 ... dar se pare ca nu are ce cauta aici :( scuze ... nu am vrut sa ofensez pe nimeni pe aiciCa pe orice forum se sterg si posturi, nu esti singurul la care i sa sters posturi.... asa ca nu fi suparat Link spre comentariu
Vizitator NINI Postat Octombrie 15, 2006 Partajează Postat Octombrie 15, 2006 Domnu' jeanvaljean ..... Revenind OnTopic asa zisul ciptuning prezinta o gramada de riscuri incepind cu faptul ca se poate tuna prost un ECU, adica in necunostinta de cauza si terminind cu intreruperea comunicatiei in timpul rescrieri ceea ce duce la un ECU inutilizabil. Cit priveste usurinta remaparii cu WinOls sau ECM lucrurile sint iarasi discutabile. Daca vrei ca masina sa ruleze 100.000 Km dupa tuning lucrurile nu sint deloc simple. Numai bine! Editat de Vasile Link spre comentariu
Vizitator Vasile Postat Octombrie 18, 2006 Partajează Postat Octombrie 18, 2006 NINI NU e frumos sa jicnesti userii indiferent daca au sau nu informatii utile Link spre comentariu
Vizitator janvaljanjan Postat Noiembrie 11, 2006 Partajează Postat Noiembrie 11, 2006 Ce a zis NINI ? Chiar sunt curios ... Oricum, daca se intimpla sa se intrerupa comunicarea in timpul scrierii se desface ECU si se rescriu "manual" memoriile, o fi complicat dar ECU se poate reface. Ca un motor sa mearga 100000 km, dupa modificarea ECU, fara sa schimbi ambreajul sau fara sa-i cureti turbina ( la cele care au ) e complicat intradevar si un simplu amator ca mine nu poate garanta, poate cu multe teste cu masina conectata la programul de diagnoza ar mai fi sanse, de asta e bine sa se faca modificarea ECU-lui la o firma care garanteaza ca operatiunea nu va duce la pagube importante, in caz contrar sa plateasca. Link spre comentariu
Swat Cat Postat Iulie 17, 2007 Partajează Postat Iulie 17, 2007 in curand o sa imi iau kwp2000 plus cu mape modificate incluse pe cd.... dar eu nu inteleg ceva...sunt zeci de cip tuneri.... ce difera intre ei??? Link spre comentariu
dre Postat August 17, 2007 Partajează Postat August 17, 2007 Din punctul meu de vedere adevaratii tuneri sunt cei care modifica softul personal ,nu cei care stau sub numele unor firme din strainatate ,chipurile nr 1 in lume si spun ca sunt cei mai buni.Nimeni nu-ti garanteaza ca masina iti va merge multi km dupa operatiune.Daca stam sa o luam logic nu poate avea decat efecte nevaste asupra componentelor masinii, crestere presiune in turbo=turbina cade mai repede,nu cred ca`s chiar idioti cei care au ales turbina de tipul x pt motorul y si respectiv caracteristicile ei ; cuplu mai mare rezultat= uzura mult mai rapida a ambreiajului care nu a fost proiectat pentru cuplul acela. etc etc.O masina tunata software NU va merge atati km ca una stock .Daca vreti sa vedeti care se pricep,daca faceti chiptuning sau odbtuning intrebati-i detalii tehnice specifice,ce modificari aduc ei motorului vostru ..eu am pus niste intrebari la diversi si numai raspunsuri evazive de genul ...'crestem cu foarte putin presiunea in turbina nu-i dauneaza credeti-ma pe cuvant ca lucram cu Izbithinzid GERMANIA! nr unu in lume...'. Parerea mea..... Link spre comentariu
Vizitator noyz Postat Ianuarie 19, 2010 Partajează Postat Ianuarie 19, 2010 janvaljanjanai mai pus regulatoare de tensiune pt 12 volti respectiv 5 volti ? Link spre comentariu
Vizitator noyz Postat Ianuarie 19, 2010 Partajează Postat Ianuarie 19, 2010 si unde gasesc acest pcad viewer k ma chinui de vreo cateva ore bune.. si nu gasesc nik.. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum