Vizitator cr33py2000 Postat Iulie 30, 2009 Partajează Postat Iulie 30, 2009 Salut, am si eu o intrebare/ nelamurire cu un tda 7560. de ce in casa alimentat de la o sursa de comp merge f bine si cand il bag in masina iasa fum din 2 rezistente(din pacate nu stiu exact ce rez ca nu eu l-am facut..:-D ) ..... Schema folosit pt el nu e chiar cea din catalog deoarece am vrut intrare atat de putere cat si normala si 2 potentiometre, dar in rest e aceeasi schema. Link spre comentariu
tranzistor Postat Iulie 30, 2009 Partajează Postat Iulie 30, 2009 Mai mult ca sigur "da la masa" imtegratul cumva,prin radiator cel mai posibil.Izoleaza bine radiatorul de caroserie. Link spre comentariu
Vizitator cr33py2000 Postat Iulie 30, 2009 Partajează Postat Iulie 30, 2009 dar in casa de ce merge f bine??? O rezistenta din cea arsa e cea de la masa integratului si unu nu mai tin minte. Link spre comentariu
tranzistor Postat Iulie 30, 2009 Partajează Postat Iulie 30, 2009 Nu m-ai inteles....la masina,masa,minusul este legat de caroserie. Ziceam sa ai grija la contactul radiatorului/a altor piese cu caroseria adica minusul. Link spre comentariu
Vizitator cr33py2000 Postat Iulie 30, 2009 Partajează Postat Iulie 30, 2009 Acuma am priceut, dar nu cred a asta e prob deoarece eu tineam amp in mana si casetofonul la locul lui in bord... Link spre comentariu
mircea888 Postat Iulie 31, 2009 Partajează Postat Iulie 31, 2009 urmareste traseele de pe cablaj cu schema in fata si spune-ne exact care rezistori s-au afumat. Link spre comentariu
Vizitator cr33py2000 Postat August 4, 2009 Partajează Postat August 4, 2009 Revin cu ceva amanunte, putin cam vagi. O rezistenta arsa e cea de la masa integratului iar cealalta este pe o intrare(citat din cel care mi-a facut cablajul) Link spre comentariu
mely17 Postat August 4, 2009 Partajează Postat August 4, 2009 Fara sarcina si semnal audio face asta? Link spre comentariu
scormonel Postat August 5, 2009 Partajează Postat August 5, 2009 Pe instalatia electrica de la masina daca pui un osciloscop, vei vizualiza impulsuri scurte de amplitudine mare (peste 200 V), ce distrug circuitele electronice. Echipamentele ce se monteaza pe autoturisme au filtre pe alimentare ce elimina aceste supratensiuni periculoase generate de aprindere si alternator. Filtrele de regula sunt formate dintr-o bobina cu sarma groasa si intrefier in serie cu borna + iar dupa sunt conectate la masa un condensator electrolitic de cateva mii de microfarazi, un condensator ceramic de 0,1 microfarazi si o dioda zenner de 27-33V. Link spre comentariu
Vizitator cr33py2000 Postat August 6, 2009 Partajează Postat August 6, 2009 Am avut si filtru luat dintr-o sursa de pc cand s-a parlit si nici nu era motoru pornit, cineva mi-a spus ca ar putea sa se arda deoarece casetofonul meu (Apline TDM 7530R) este deja legat in punte. Ideea este ca am legat ampul la iesirile pt boxe desi mai avea si 2 rca-uri disponibile de la cas(dar nu cred sa fie asta o problema). Prima data cand am s-a ars doar o rez am pus strafa si a mers f bine si tare. Dupa ce s-a schimbat rez s-a mai ars inca una pe langa aia si dupa ce am pus strafe s-a dus si integratu. Link spre comentariu
papyreloaded Postat August 7, 2009 Partajează Postat August 7, 2009 Pe instalatia electrica de la masina daca pui un osciloscop, vei vizualiza impulsuri scurte de amplitudine mare (peste 200 V), ce distrug circuitele electronice. Echipamentele ce se monteaza pe autoturisme au filtre pe alimentare ce elimina aceste supratensiuni periculoase generate de aprindere si alternator. Filtrele de regula sunt formate dintr-o bobina cu sarma groasa si intrefier in serie cu borna + iar dupa sunt conectate la masa un condensator electrolitic de cateva mii de microfarazi, un condensator ceramic de 0,1 microfarazi si o dioda zenner de 27-33V.Eu care tocmai vroiam sa montez un tda7377 in masina Exista totusi posibilitatea sa fie deja un astfel de filtru sau alt fel de protectie conectata la instalatia masinii? (o dacie)Am vazut in paralel pe alimentarea de la amplificator un dispozitiv care are pe cablaj 2 relee, cateva diode, rezistente si condensatori. La ce o folosi? Link spre comentariu
costy Postat August 7, 2009 Partajează Postat August 7, 2009 Ideea este ca am legat ampul la iesirile pt boxe desi mai avea si 2 rca-uri disponibile de la cas(dar nu cred sa fie asta o problema).mare prostie ai facutca sa il legi la iesirile de boxe iti trebuie un adaptor ;leaga pe iesirile rca ca de aia le-a pus producatorul acolo si nu mai fa improvizatii ca iar te miri de ce se arde Link spre comentariu
Vizitator cr33py2000 Postat August 7, 2009 Partajează Postat August 7, 2009 Pai dak le punea la rca nu foloseam decat 2 intrari din cele 4 disponibile. Si eu tot nu pricep de ce s-a ars avand in vedere ca am probat ampul cu vol de la 0 pana cand nu au mai putut difurile si nu a mai patit nimic(decat o rez parlita si inlocuita cu un straf), probabil ca il puteam folosi cu un straf mult si bine. Si ca veni vorba de improvizatii eu nu cred ca am facut nush ce improvizatie in ceea ce priveste de unde am dat semnal, si oricum cand am conectat iesirile de la cas ca intrare in amp era si o rez pe fiecare intrare tocmai pt a nu da semnal prea mare. Link spre comentariu
costy Postat August 7, 2009 Partajează Postat August 7, 2009 folosesti toate intrarile independent?sau vrei decat stereo?ce ai facut acolo se numeste neadaptare de impedanta .De ce s-au ars rezistentele? probabil pt ca tu ai venit cu iesirile de la cass ce sunt in punte si le-ai pus la masa prin rezistentele alea.FOLOSESTE cu incredere iesirile rca(fiecare iesire legata la 2 intrari) care au fost puse acolo special pt asta sau daca nu,cumpara un adaptor de impedanta . Link spre comentariu
Vizitator cr33py2000 Postat August 10, 2009 Partajează Postat August 10, 2009 Am legat la RCA-uri 2 difuri si se auzea ffffffff incet(mai incet ca si un dif legat la placa de sunet), oare nu trebuia sa se auda putin mai tare. Momentan nush ce sa fac, ma gandesc sa imi cump 2xtda8571j si sa le leg in paralel doar ca inca nush cum sa il leg in masina... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum