buzea Postat Iulie 27, 2009 Partajează Postat Iulie 27, 2009 Vreau si eu o shema relativ simpla cu partea de comanda a o barcutaurmand ca dupaceea sa discutam despre corpul naveipartea de comanda- sa pot actiona de la 50-100m sau mai mult-sa indeplineasca 4-6 sau 8 functiiP.S. sunt amator si doresc seriozitate Link spre comentariu
boboBOBO Postat Iulie 27, 2009 Partajează Postat Iulie 27, 2009 In primul rand , daca incerci scheme ai sa ajungi pe ZERO pt ca sunt foarte complicate si nu cred ca va merge , adica iti zic sigur ! Pt ce ai tu nevoie de 8 funtii la barca ???? Vrei sa faci bombardier ?? Ce fel de navomodel vrei sa faci , de nadit sau simplu ? Daca vrei sa faci de nadit iti trebuie minim o Statie cu 4 canale , daca vrei barca simpla una cu 2 ! Preturile varieaza de la 50 la 400 RON sau chiar mai mult daca vrei ceva de firma ! Pe langa statie iti mai trebuie un motor , acum depinde ce motor vrei , daca vrei barca de viteza trebuie brushless , daca vrei de nadit sau asa de plimbare sa prinda vreo 10-20 Km/h merge si brushed ! Pe langa acestea mai trebuie un ESC ( electric speed controller ) absolut necesar la oricel de barca sau la oricefel de model ( aero , auto , navo ) care se alege in functie de motorul ales ! plus baterie , care daca vrei ca barca sa fie de viteza trebuie baterii mai bune , daca vrei pt plantat trebuie cu cati mai multi amperi pt ca nu vrei ca barca sa te lase in mijlocul iazului ! Plus servomecanisme , aici depinde , la barci de viteza minim 1 , la nadit minim 2 ( se mai pot adauga in funtie de cate cuve vrei ) ! Deci .. zi tu de care vrei , iar eu am sa revin cu explicatii mai precise si preturi ca sa iti faci o idee ! Link spre comentariu