Dj_Dog Postat Iulie 21, 2009 Partajează Postat Iulie 21, 2009 Salutare imi poate face si mie cineva o simulare pt un subwoofer auto m-am orientat spre diful asta http://www.be-loud.ro/produse/Subwoofer ... n/AW1251T/ s-ar potrivi in incinta de mai jos??? Link spre comentariu
BF37 Postat Iulie 21, 2009 Partajează Postat Iulie 21, 2009 Am facut simulare fara si cu bassreflex ( acordat la 39Hz ). Alegi ce-ti place , rosu inchisa si verde Br. Link spre comentariu
Dj_Dog Postat Iulie 21, 2009 Autor Partajează Postat Iulie 21, 2009 multumescdar vezi ca dimensiunile date de mine sunt exterioare nu interioare Link spre comentariu
BF37 Postat Iulie 21, 2009 Partajează Postat Iulie 21, 2009 daca vrei le refac , dar grafice se vor schimba foarte putin. Care dintre ele te intereseaza ? Link spre comentariu
Dj_Dog Postat Iulie 21, 2009 Autor Partajează Postat Iulie 21, 2009 pai ambeleeu am facut ceva simulare dar imi da cone displacement exagerattotusi as merge pe sealed dar nici de br nu imi este frica te rog mai fa si o simulare si pune poze mai inteligibile Link spre comentariu
Dr4g0n Postat Iulie 21, 2009 Partajează Postat Iulie 21, 2009 Am simulat si eu incinta propusa de tine ( 30 L are volum ) , rezultatul e apropiat cu cel postat de BF37 ... Mie sincer nu imi place , sub 100Hz raspunsul deja e cu -(minus) si cursa destul de mare de la 70Hz in jos asta la o putere de 400W ..... Eu zic sa faci Br si de volum mai mare(daca ai loc) mai ales daca o vrei pentru masina Link spre comentariu
Dj_Dog Postat Iulie 21, 2009 Autor Partajează Postat Iulie 21, 2009 pai aia e ca nu prea mai am locincinta a fost facuta dupa locul din masina si a ramas sa aleg difu in functie de ea Link spre comentariu
Dj_Dog Postat Iulie 22, 2009 Autor Partajează Postat Iulie 22, 2009 cu ce se deschid ??? Link spre comentariu
Dj_Dog Postat Iulie 22, 2009 Autor Partajează Postat Iulie 22, 2009 multumesc de ajutor, am rezolvat-o oarecum o sa pun poze cu produsul final Link spre comentariu
BF37 Postat Iulie 23, 2009 Partajează Postat Iulie 23, 2009 Scuze ca nu am raspuns mai promt , am avut multe de facut........E bine ca te-ai hotarat , eu sant de parere ca pe Br e cea mai buna solutie , la litrajul de acolo ( pacat ca e numai atat ). Daca ai fi avut macar 50 litri la dispozitie.........azi am instalat un sistem GZ in Matiz-ul unui prieten si am incercat sa fac incinta cat mai mica ( dif de 10" , aprox. 30L) , dar rezultatul nu s-a ridicat la inaltimea asteptarilor. Asa ca si-a umplut portbagajul cu cutia originala , pt ca se auzea mult mai bine ( sunet plin si sanatos pe frecvente joase, 20-40 Hz )Deci litrajul ajuta si el destul de mult..........oricum si la 43L va iesi desul de bine!Spor la treaba ! Link spre comentariu
radue Postat Iulie 23, 2009 Partajează Postat Iulie 23, 2009 Tare curios is ce muzica ascultati voi de poate subwooferul ala sa bage calumea intre 20-40 Hz...Cred ca mai degraba auzeai ceva peste 35 Hz pentru ca sub 30 Hz nu prea auzi nimic, numai simti. Link spre comentariu
BF37 Postat Iulie 23, 2009 Partajează Postat Iulie 23, 2009 Pai asta era ideea , daca tot i-ti pui un sub puternic oricum nu vei mai auzi mare lucru din versuri asa ca dai cu basu sa falfaie oglinzile , + ca i-ti face masaj scaunu pe gratis Link spre comentariu
Vizitator koala_boy Postat August 24, 2009 Partajează Postat August 24, 2009 am si eu acelasi model de difuzor....la mine spatiul nu reprezinta o problema pt. ca portbagajul este mare (mazda 626). Ati putea sa ma ajutati si pe mn cu niste dimensiuni de incinta? sunt incepator...daca se poate sa vorbiti cu mine "pe romaneste" .ms anticipat Link spre comentariu
chorchy Postat August 25, 2009 Partajează Postat August 25, 2009 difuzorul este pentru incinta inchisa.daca iei in calcul gainul masinii la frecventa joase o incinta de 50 de litri ar fi buna pentru un raspuns uniform(cone displacement ajunge undeva pe la 10mmm la putere 500 W).poti opta pentru o incinta de vreo 35 de litri tot inchisa daca vrei putere maxima(cone displacement maxim 8 mm(xmax este 7) Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum