Ovidanie Postat Iulie 20, 2009 Partajează Postat Iulie 20, 2009 Asa arata lucrarea de licenta a lui Cosmin Tamas, YO4HSP. Link spre comentariu
Marele Savant Postat Iulie 20, 2009 Partajează Postat Iulie 20, 2009 Foarte frumos, felicitari! Sper ca microbul constructiilor sa nu te paraseasca niciodata!Succes in continuare, Link spre comentariu
gauss Postat Iulie 21, 2009 Partajează Postat Iulie 21, 2009 Frumoasa lucrare...acum 30 de ani, chiar acum 20...era un vis frumos! Nu neaparat schema si componentele...e clar ca nu puteau exista pe atunci. ci complexitatea si modul de "inchegare" ! Mult succes la alte abordari, mai ales ca pasionatii construiesc din ce in ce mai putin!Din ce motive, asta e o alta discutie...poate un nou topic! Link spre comentariu
maxxim33 Postat Iulie 21, 2009 Partajează Postat Iulie 21, 2009 Din partea mea un 10 cu felicitari si sunt sigur ca si la profesori le-a placut. Speram sa nu fie doar o lucrare oareacare ci un mod de a petrece timpul liber . Te asteptam si cu alte lucrari. 73 Link spre comentariu
Ovidanie Postat Iulie 21, 2009 Autor Partajează Postat Iulie 21, 2009 Nu este lucrarea mea, este lucrarea de licenta a lui Cosmin Tamas, YO4HSP. Este doar inceputul, Cosmin are de gand sa continuie lucrarea, va fi si lucrare de doctorat. SDR-ul are un microcontroler pentru partea de comanda si un DSP pentru partea de prelucrare semnal. Cand va fi gata va demodula tot, digitale, ssb, orice. Link spre comentariu
Vizitator yo9hnh Postat Iulie 21, 2009 Partajează Postat Iulie 21, 2009 Proiectul acesta nu e de nota 10 e de nota 20 !!!Felicitari ! Link spre comentariu
bobo_romania Postat Iulie 30, 2009 Partajează Postat Iulie 30, 2009 Sincere felicitari lui YO4HSP....am ramas cu gura cascata..bafta pe viitor!!! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont