Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

kituri cu tda7294

eddy_knnabis

Postări Recomandate

salutare...sper ca am postat la sectiunea corespunzatoare...daca nu rog un moderator sa mute acest topic unde trebuie.asa...dupa cum spune si titlul topicului am cateva intrebari legate de kiturile cu tda7294: am 2 radiatoare...nu prea mari si nu stiu daca sunt potrivite pentru acest integrat...am atasat mai jos poza sa vedeti despre ce radiatoare este vorba si v-as ruga sa va spuneti parerea.mentionez ca peste aceste radiatoare voi pune cate un cooler de 12 sau 6 cm...urmeaza sa le aleg.a 2-a nelamurire tine de alimentare..si anume..detin un traf 2x28v care dupa redresare ar da cam 39v(cazul ideal).intrebarea mea este..suporta acest integrat tensiunea asta de aproximativ 39v...avand in vedere ca Umax=40v?v-as ruga sa nu ma luati la misto..probabil sunt intrebari prostesti pentru unii dintre voi...dar sunt incepator...este primul meu amplificator.multumescPoze radiatoare(pachetul de tigari este pus pt a va face o parere despre marimea acestor radiatoare):

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 121
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• eddy_knnabis

34

• tranzistor

16

• djlove

11

• jonutzu

11

Top autori în acest subiect

Radiatorul este prea mic, chiar daca ii pui un ventilator, iar transformatorul are o tensiune cam mare, avand in vedere ca se gasesc mai mult integrate chinezesti, pe care nu prea te poti baza.

Link spre comentariu

bun..cu radiatoarele am inteles...de cumparat nu mai am bani sa cumpar...daca pun radiatoare de procesor?...rezolv ceva? am cateva radiatoare..unele cu pastila de cupru..altele fara...deci?...ar fi bune?cu transformatoru ce sa fac?..scot spire din el sau fac cum m'a invatat cel care mi'a dat traful..adica..inseriez cateva diode?

Link spre comentariu