SunShine Postat Iulie 14, 2009 Partajează Postat Iulie 14, 2009 Pentru inceput as dori sa ma ajutati sa fac personal un amplificator de 50 de watti. De fapt vreau unul de 1000 de Watti, dar de asta se ocupa altcineva... Sunt incepator si asta cred ca spune totul... As vrea in principal sa imi spuneti cu ce sa incep... fiecare piesa de care am nevoie si de circuit integrat.. sau de lampi daca imi recomandati asa ceva.... Nu am idee cu ce sa incep dar stiu sigur ca vreau sa ma apuc de electronica. Multumesc. Link spre comentariu
Mindware Postat Iulie 14, 2009 Partajează Postat Iulie 14, 2009 fara nici o suparare dar daca vrei sa te apuci de electronica,in nici un caz nu incepi cu un amplificator de 50W.. joaca-te cu led-urile....dibuieste cum lucreaza tranzistoarele....apoi construieste amplificatoare de max 10W(desi, te arunci..)...dar inainte de asta..mai joaca-te cu sursele de tensiune.Invata cum functioneaza o dioda,ce face un condensator,ce e un potentiometru...etc...Netul colcaie de informatii.Stiu ca nu suna apetisant,dar inainte sa poti face ce iti place trebuie sa faci ce nu iti place....Crede-ma...nu prea ai cum ....doar daca iti face cineva treaba ... Link spre comentariu
SunShine Postat Iulie 14, 2009 Autor Partajează Postat Iulie 14, 2009 Merci pentru raspunsul prompt. Nu e nici o suparare. Revin cand ma invat cu functionarea acelor piese. Link spre comentariu
remus68 Postat Iulie 17, 2009 Partajează Postat Iulie 17, 2009 Cam asa arata o schema ruseasca de 500W/4ohmi http://www.geocities.com/pa_schematics/PA1000W-2-1.html dar nu e deloc recomandat sa fie primul amplificator al unui incepator Pentru inceput, dupa ce vei cunoaste cite ceva despre componentele utilizate, poti aborda asta http://www.electroniq.net/ro/scheme-ele ... a2003.html Link spre comentariu