MariusTehnik Postat Iulie 8, 2009 Partajează Postat Iulie 8, 2009 Problema suna asa la un Audi A3 mi-af facut un montaj care intarzie stingerea farurilor circa 40s dupa scoaterea cheii din contact , toate bune si frumoase , montajul functioneaza perfect (am atasat schema , e cea din dreapta)dar.... ca totul sa mearga am folosit 2 relee auto 12/20A care sunt comandate de releul montajului Comanda pentru pornirea farurilor e luata de la blocul de lumini Problema e ca releele (cele de 20A ) se incalzesc al naibii de tare , nu pot tine mana pe ele , cateodata se aprind farurile cateodata nu .Tin sa mentionez ca folosesc un kit xenon 35W, 6000K de la hellaSi inainte sa trec l;a varianta asta cu releele imi mai facea figuri xenoanele , adica cateodata se porneau cateodata nu .. ce sa fie .. e posibil ca ele sa fie defecte ,. un contact imperfect , o legatura proasta ....?? Link spre comentariu
MariusTehnik Postat Iulie 8, 2009 Autor Partajează Postat Iulie 8, 2009 faza e ca fac un flash si se sting .. nu ma intelegeti gresit chear acuma citeam pe un alt forum ca se monteaza un cond (asta pentru a nu da eroare de bec ars) e posibil daca montez acele cond sa mearga ?? adica sa nu-mi mai dea flash-uri la pornire? Link spre comentariu
MariusTehnik Postat Iulie 8, 2009 Autor Partajează Postat Iulie 8, 2009 cer moderatorilor sa stearga unul dintre topicuri , mi-a cazut net-ul Link spre comentariu
misuraelectronic Postat Iulie 9, 2009 Partajează Postat Iulie 9, 2009 dupa parerea mea , sint 2 cauza posibile...teoretic , nu exista un motiv logic ca sa friga releele intr-o instalatie electrica auto bine proiectata si bine implementata...1-- ori releele sint de proasta calitate...2-- ori releele sint de buna calitate , dar cei 20 de amperi pe care ii duc nu sint suficienti...e posibil sa fie nevoie de relee de curent mai mare...eu , unul...as face o incercare cu relee de 12v/70a de buna calitate...daca nu va gasiti , am eu relee americane pe stoc... Link spre comentariu
dragostalpau Postat Iulie 9, 2009 Partajează Postat Iulie 9, 2009 sunt mai mult decit suficiente releele de 20A, un bec xenon consuma 35-40WProbabil ai niste relee rebut, ca mai tot ce cumpara ai nostri de la fratii galbeniDu-te la baietii care dezmembreaza masini si iti iei o sacosa de relee cu citiva lei .... recomandat fiind sa te orientezi spre o masina mai noua accidentata Link spre comentariu
MariusTehnik Postat Iulie 9, 2009 Autor Partajează Postat Iulie 9, 2009 mi-am comandat ceva relee de 70A sa speram ca nu fac figuri si astea , am incercat un releu (care se incalzea) la un acumulator de la o sursa \UPS si lafel... se incalzeste in amx 1-2 min ...O intrebare .. de ce la pornire xenonul sa un flash scurt si ba porneste pa se opreste.. credeti ca un cond de 10 000uf ar rezolva problema? Link spre comentariu
Dr.L Postat Iulie 9, 2009 Partajează Postat Iulie 9, 2009 dar in gol releul se incalzeste? daca da,atunci e de la bobinamai exact,bobina unui releu de 30-40A consuma ~100mA la 12v deci 1,2w ,care se transforma in caldura la un moment dat70A e cam mare Link spre comentariu
MariusTehnik Postat Iulie 9, 2009 Autor Partajează Postat Iulie 9, 2009 asta n-am urmarit , cel ce se incalzea era ceva chinezarie , am incercat cu unul de audi si el aceeasi treaba ...nu stiu ce sa mai fac Link spre comentariu
Dr.L Postat Iulie 9, 2009 Partajează Postat Iulie 9, 2009 pai ti-am zis,toate se incalzesc ca au electromagnet puternic...verifica si contactele instalatiei Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum