Rabulea Sergiu Postat Iulie 4, 2009 Partajează Postat Iulie 4, 2009 Hello!Tin sa mentionez ca sunt incepator intr-ale programarii microcontrolerelor si folosesc ca limbaj de programare ASM.Am nevoie de ajutor in realizarea unui voltmetru cu PIC 16F73 (va rog nu ma trimiteti la scheme gata facute si care au programul in .HEX pentru ca ma intereseaza sa invat sa fac programul nu sa-l iau dea-gata).In primul rand as vrea sa invat sa lucrez cu un LCD, sa-l initializez si sa scriu caractere pe el.Asta-i LCD-ul pe care vreau sa-l folosesc:[attachment=0]ITM1286404_K49.pdf[/attachment]Am vazut ca ii diferit modul de comanda al acestuia fata de cel cu 2x16 caractere Va rog daca puteti sa-mi spuneti ce pasi trebuie sa urmez ca sa-l initializez, intai, dupa aceea restu'.P.S. Am tecut prin tutorialele cu ledul palpaitor si alte aplicatii cu leduri.Daca ma puteti juta va rog sa o faceti mai "babeste" sa inteleaga toti, nu numai cei experimentati.Cu respect. Sergiu Link spre comentariu
cirip Postat Iulie 5, 2009 Partajează Postat Iulie 5, 2009 Salut,Nu sunt suficieante informatii ca sa stii cum sa lucrezi cu afisajul ala. Ar trebui sa existe o foaie de catalog cu mai multe pagini in care sa vezi timing, harta memoriei si multe altele. Uita-te cam ce informatii sunt in foile de catalog de la LCDurile de 16X2, de exemplu. Asa ceva ar trebui sa gasesti.Cirip Link spre comentariu
Rabulea Sergiu Postat Iulie 5, 2009 Autor Partajează Postat Iulie 5, 2009 Am gasit un echivalent la driverul ce-l are LCD-ul meu, poate ajuta la ceva (sper):[attachment=0]S6B0723_V09.pdf[/attachment]Driverul pe care-l are ii KS0723TB Link spre comentariu