Vizitator antoniu12 Postat Iunie 25, 2009 Partajează Postat Iunie 25, 2009 pot lega la ledurile vu-metrului inca 10 leduri in paralel?MS moolt! Ps:Sunt putin incepator! Link spre comentariu
remus68 Postat Iunie 25, 2009 Partajează Postat Iunie 25, 2009 In general nu se poate . Cu ce e facut VU-metrul ? Eventual posteaza schema ! Link spre comentariu
Vizitator antoniu12 Postat Iunie 25, 2009 Partajează Postat Iunie 25, 2009 Cu lm3915! schema o am pe foaie de imprimanta Link spre comentariu
remus68 Postat Iunie 25, 2009 Partajează Postat Iunie 25, 2009 NU se poate. Cind ai nelamuriri in ceea ce priveste parametrii vreunui integrat, tranzistor, dioda intra la www.alldatasheet.com si descarca foaia de catalog a respectivei componente. LM3915 nu poate duce mai mult ! Link spre comentariu
Vizitator antoniu12 Postat Iunie 25, 2009 Partajează Postat Iunie 25, 2009 Pacat ! oricum ms!Dar o sa incerc , am 15 integrate! Link spre comentariu
remus68 Postat Iunie 25, 2009 Partajează Postat Iunie 25, 2009 Daca aveai 16 ramineai cu unu' ! Link spre comentariu
niq_ro Postat Iunie 26, 2009 Partajează Postat Iunie 26, 2009 in serie cu fiecare LED ar putea pune inca unu' Link spre comentariu
lorik199 Postat Iunie 26, 2009 Partajează Postat Iunie 26, 2009 sau ar putea comanda niste tranzistori cu integratul, gen bd135 Link spre comentariu
GigiZ Postat Iulie 8, 2009 Partajează Postat Iulie 8, 2009 Sau ar putea sa se plictiseasca de ars circuite si sa ajunga la concluzia ca era mai "fain" daca facea o schema buna de la inceput ca sa aiba si el o satisfactie :PSfatul meu :incearca sa pui un tranzistor si sa arzi leduri ca e mai ieftin :DDaca nu stii cum se pune tranzistorul intreaba ca iti aratam noi GoodLuck !!! Link spre comentariu
lorik199 Postat Iulie 9, 2009 Partajează Postat Iulie 9, 2009 daca va lega corect tranzistorul nu se va arde nimic, nici led-uri nici integrat Link spre comentariu