notchman Postat Mai 25, 2005 Partajează Postat Mai 25, 2005 Gata am bagat la cappp. Link spre comentariu
Vizitator AC Postat Mai 26, 2005 Partajează Postat Mai 26, 2005 AC , iao sistematic alternatorul jos si verifica :1-infasurarile statorului (3)2- rotorul ( rezistenta interna a lui nu trebuie sa fie mai mica de 5~10ohm, si nici mai mare de 100ohm)3-Puntea de diode4-carbunii (care pot cauza ceea ce zici tu )Daca totul este ok , schimba releul cu unul din comert , sau fa unu ca ala facut de mine si o sa fie okkkk.... .Carbunii de la alternator schimbati, am schimbat ieri si releul cu unul electronic care-l tin de rezerva in torpedou. Aceeasi cadere de tensiune de 1.5V dar.......pe +, adica: am masurat tensiunea intre - baterie si - alternator, era zero!! (deci era f buna) insa intre + baterie si + alternator, releu regulator, aveam 1,5V. O sa mai verific si contactul de pornire azi. Voi ce parere aveti? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum