Vizitator STELIAN DORNEANU Postat Iunie 20, 2009 Partajează Postat Iunie 20, 2009 SALUT!AM O ITREBARE SI DUPA CUM SUNA VA DATI SEAMA CA SUNT INCEPATOR.CUM SE POT LEGA MAI MULTE TELEVIZOARE LA UN RECEPTOR DIGI TV DAR FIECARE SA PRINDA POSTUL DORIT?ESTE NEVOIE DE UN CONVERTOR SAU CEVA DE GENU ASTA? Link spre comentariu
Administratori Badman Postat Iunie 20, 2009 Administratori Partajează Postat Iunie 20, 2009 Nu se poate la un singur receptor decat 1 televizor Link spre comentariu
Vizitator STELIAN DORNEANU Postat Iunie 20, 2009 Partajează Postat Iunie 20, 2009 DAR NU SE POATE TRANSFORMA SEMNALUL TRIMIS DE RECEPTOR IN SEMNAL RF Link spre comentariu
Blind Postat Iunie 20, 2009 Partajează Postat Iunie 20, 2009 Ba se poate daca n-ai ce face, insa tot cate un canal va emite (deoarece tu schimbi posturile din reciever). SI NU MAI SCRIE CU CAPS TE ROG, CA NU SUNTEM CHIORI !!! Link spre comentariu
Vizitator STELIAN DORNEANU Postat Iunie 20, 2009 Partajează Postat Iunie 20, 2009 si se gaseste alta metoda de a transmite semnalul la mai multe tv?(schimbat receptorul sau furnizorul daca are o oferta mai buna)pt ca pana la urma problema o reprezinta cartela Link spre comentariu
Vizitator STELIAN DORNEANU Postat Iunie 20, 2009 Partajează Postat Iunie 20, 2009 sau poate furnizorul sa imi ofere in baza unui abonament mai multe cartele? Link spre comentariu
djlove Postat Iunie 20, 2009 Partajează Postat Iunie 20, 2009 Furnizorul ar trebui sa iti poata oferi mai multe recivere, bineinteles contracost. Link spre comentariu