Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

spi 95080 nu poate fi scrisa

Claudiu_dar

Postări Recomandate

Sunt incepator in ale electronici si azi am incercat sa citesc o memorie 95080 folosind soclu de 25080 si nu am reusit nu o citea corect nici cum.Am chemat un prieten cu cun programator mai bun el a citito dar nu a putut sa o scrie.Ce pot sa fac sa o scriu.Memoria este dintr-o centrala de airbag :jytuiyu

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 6
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Claudiu_dar

5

• djdansmart

1

Am pus in loc un 95160 si a mers dar dc se intampla asa....95160 o citesc si o scriu de cate ori vreau,Dar cand dau de 95080 ....totul se complica adica ba nu citeste ba nu scrie.Prima data am citit de 5 ori citea corect adica la fel am dat sa scriu eroare ,am dat sa citesc ce am scris si am dat iar sa scrie a scris ok o data (binenteles continutul gresit).Si acum citeste rau scrie rau adica doua citiri una dupa alta continutul e modificat.Folosesc un ad memo 01 si un programator luat de pe ebay http://cgi.ebay.com/PonyProg-Serial-Eep ... 1|294%3A50

Ar mai fi ceva dupa 2-3 incercari mi se inchide ponyprog din senin si winhex la fel pur si simplu se inchide.Memorile cu care ma chinui cumplit au codul 5p08c3(95080)

Mai am un pic si o sa ajung la nebuni am mai comandat un programator pe paralel de la willem.

Oare chiar toate sunt de 2 lei si nu isi fac treaba sau problema e cu utilizatorul?

Link spre comentariu

Sa construiesc eu un programator doar pt memorile din clasa spi m95xxx o fi greu?Are cineva vro schema?Mentionez ca am si serial si paralel.Gasisem o data o schema dar doar pt 24cxx si 93cxx.

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...
Vizitator Buzdugan