Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Amplificator

Vizitator holy_andrei

Postări Recomandate

Vizitator holy_andrei

Salutare! Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o schema? Am o sursa care are la iesire 24 V si 0.8 A si as vrea sa fac un amplificator cat de cat mai bun(sa aiba pe iesire cel putin 50W :freaza: )!Sunt incepator in treburi din astea :nas: ...dar ma descurc daca intreb... :da

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 15
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• mircea888

3

• cosmin_h

2

• mely17

2

• florincccc

1

Top autori în acest subiect

Vizitator holy_andrei

am o sursa de la o imprimanta la input are: 220V ,50 Hz, 0,24A si la iesire are : 5V, 0,2 A si inca o iesire de 24V 0.8A, pot sa modific sursa cumva?sunt incepator am precizat in post :d

Link spre comentariu

am o sursa de la o imprimanta la input are: 220V ,50 Hz, 0,24A si la iesire are : 5V, 0,2 A si inca o iesire de 24V 0.8A, pot sa modific sursa cumva?sunt incepator am precizat in post :d

Cu tensiunea aia (24v)poti obtine cca 10w.....sau 2x5w :cry:
Link spre comentariu

Poti modifica sursa dar tot nu va fi suficient de puternica ca sa alimenteze un amplificator de 50W! Mai bine cauta un transformator de 25V-0-25V de vreo 200W si iti faci cu ala un amplificator cu TDA7294!

Link spre comentariu

Dupa parerea mea omul e derutat de wattii de aia mici chinezesti care ne-au umplut casele, zisi si PMPO de aia vrea minim 50.

Cu 2*5 W sinus umpli o camera de muzica astfel incat nu prea mai poti vorbi normal cu cineva acolo si pentru un incepator e un prim pas bun.

Cu sursa aia poti incerca prima schema de aici: http://www.datasheetcatalog.org/datashe ... s/1458.pdf (TDA2030 cu alimentare nesimetrica) si dupa ce o sa constati ca nu-ti ajunge volumul poti sa mergi mai departe la tda7294 cu o sursa mai babana (alt traf, punte condensatori filtrare..)

Nu uita sa pui ceva radiatoare la integrate

Link spre comentariu