Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

+/- 12 V din bateria masinii

Vizitator lucian_v

Postări Recomandate

Vizitator lucian_v

Va rog mult de tot , poate sa imi spuna cineva cum fac +/- 12v din bateria masinii? Cat mai explicit, asa pt prosti daca se poate :oops:

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 14
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• niq_ro

3

• al_ex

2

• margarit2001

1

• adi_0106

1

Top autori în acest subiect

Vizitator lucian_v

PS. Stiam de subiectele alea pt ca am dat cautare inainte. Nu vreau cu traf, iar pt primul subiect nu era definitivat nimic si am specificat ca sunt incepator. A fost doar o rugaminte. O sa caut in continuare pe net poate gasesc totusi ceva.Multumesc oricum.

Link spre comentariu
Vizitator lucian_v

Eu citisem pe un forum ca sunt integrate care fac din +12v -12v dar acolo nu dadeau nici un nume.... ma gandeam ca stie cineva de aici. multumesc de raspuns

Link spre comentariu

Va rog mult de tot , poate sa imi spuna cineva cum fac +/- 12v din bateria masinii?

pana la urma ce vrei sa alimentezi cu tensiunea asta? ce amperaj ai nevoie? etc
Link spre comentariu
Vizitator lucian_v

am nevoie de un curent mic. e pentru un filtru activ.al_ex - multumesc mult pt raspuns, dar cum era de asteptat am o intrebare:)eu fac montajul ala si imi da -12v , apoi + si masa de la filtru le leg la baterie si minusul la montajul asta?multumesc mult inca odata pt raspunsuri.

Link spre comentariu

poti folosi la aplicatia ta si schema asta (aparuta in cartea "Circuite integrate CMOS - Manual de utilizare", publicata de Editura Tehnica, in 1986):

Posted Image

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

• Creează nouă...