Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

pic 12f675 pt incepator. Ce are?

Vizitator Georgecpr

Postări Recomandate

Vizitator Georgecpr

Salut! De curand, citind cateva subiecte interesante de pe forum, m-am hotarat sa intru si eu in lumea microcontroloarelor. Cu ajutorul vostru am construit un programator(care merge, cred), am descarcat cateva programe utile, si am cumparat pt. inceput un pic 12F675. Am creeat softul (trimit 1 sau 0 la porturi pt. a stinge si aprinde niste led-uri) in asm, l-am compilat si l-am scris in pic (l-a scris bine). De aici nu stiu ce sa fac.

Eu am lasat picul pe plca cu programatorul si l-am alimentat cu 5V (vdd si gnd), dupa care am folosit un aparat de masura sa vad daca se intampla ceva cu pinii picului. Nu sesizeaza nici o schimbare (nici o tensiune). Mai trebuie sa fac ceva? De ce nu este nici o schimbare de tensiune? In simulator merge (PICsimulatorIDE- http://www.oshonsoft.com).

Mentionez ca sunt incepator in asa ceva (1 saptamana).

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 17
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Vizitator Georgecpr