nooob64 Postat Iunie 7, 2009 Partajează Postat Iunie 7, 2009 Inainte sa ma "arunc" la o ARITMA am primit o oferta de la un tip care a zis ca imi aduce EL84 nou noute dar la un pret de 10 EURO Inainte sa deschid topic "in Cumparari" , se merita sa dau atitia bani pe aceasta lampa ? Imi pare rau daca acest post nu prea isi are rostul dar sunt incepator in de'ale tuburilor Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Iunie 7, 2009 Partajează Postat Iunie 7, 2009 Mai bine folosesti 6P14P ca sunt acelasi lucru, sunt foarte fiabile si se gasesc aici pe forum la un pret mai mic. Eu am facut o varianta asemanatoare cu Aritma dar de putere mai mare. Am folosit doua tuburi 6P14P in paralel la etajul final si ECC85 in preamplificare. Parerea mea e ca ai nevoie macar de 8...9w putere pe canal chiar si pt o camera obisnuita. Link spre comentariu
nooob64 Postat Iunie 7, 2009 Autor Partajează Postat Iunie 7, 2009 Imi sunt de ajuns 6W , detin difuzoare in incinta bas reflex daca nu ma insel si cu un amplif de 10 w se aude si prea tare insa tot nu stiu ce gen de lampi sa aleg ... mai sunt si cele NOS(New Old Stock) care am vazut ca sunt mai scumpe ...In lista mea figureaza doar 2xEL84(6P14P) si 1x6N2P as dori un sfat ce "marca"(nu stiu cum sa o numesc) ar fii buna pt un amplif "durabil".Acel EL84 la 10 EURO e varianta Sovtek EL84 ...sovietic m-am uitat si e la 9.6 EURO la nemti M-ar interesa si schema ta Link spre comentariu