Vizitator razvan87 Postat Iunie 3, 2009 Partajează Postat Iunie 3, 2009 Am un semnal digital la 40 KHz si doresc sa-l convertesc in semnal sinusoidal.Sunt incepator, asa ca va cer ajutorul.Multumesc. Link spre comentariu
Laci Postat Iunie 3, 2009 Partajează Postat Iunie 3, 2009 Semnalul digital cu ce frecventa este modulat(adica frecventa sinusoidei)? Cel mai simplu sa adagi un filtru trece-jos, cel mai simplu cu resistenta si condensator : http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... ter_RC.svg Frecventa de taiere[Hz]: 1/(2*pi*R[Ohm]*C[Farad]), acesta il setezi aproape de frecventa sinusoidei Link spre comentariu
Vizitator razvan87 Postat Iunie 3, 2009 Partajează Postat Iunie 3, 2009 OK, aceasta metoda imi afecteaza puterea? folosesc acest semnal pentru un emitzator cu ultrasunete.Doresc sa am o distantza cat mai mare a semnalului emis.Multumesc. Link spre comentariu
Laci Postat Iunie 3, 2009 Partajează Postat Iunie 3, 2009 Dupa filtru impedanta circuitului creste, trebuie sa pui un amplificator, cel mai simplu un amplificator operational in configuratie de repetor. Link spre comentariu
bogdan_ Postat Iunie 3, 2009 Partajează Postat Iunie 3, 2009 pai si de ce iti trebuie sa ai neaparat semnal sinusoidal?Ce, are alergie la dreptunghiular? Link spre comentariu
Vizitator razvan87 Postat Iunie 4, 2009 Partajează Postat Iunie 4, 2009 Cred k nu are, dar asa ma sfatuise cineva.Am ajuns la concluzia ca nu are suficienta putere din cauza ca semnalul meu dreptunghiular nu are factorul de umplere de 50%.Asta va fi urmatoarea etapa sa incerc si asa.Multumesc. Link spre comentariu
bogdan_ Postat Iunie 4, 2009 Partajează Postat Iunie 4, 2009 daca nu are factorul de umplere de 50% va fi si mai greu sa il faci sa fie sinus... Link spre comentariu
Vizitator razvan87 Postat Iunie 4, 2009 Partajează Postat Iunie 4, 2009 Am folosit un 4047 si l-am refacut cu factorul de 50%.Acum am problema de a amplifica acest semnal pentru a avea o emisie pe o distantza mai mare. Link spre comentariu