Vizitator danidani Postat Iunie 3, 2009 Partajează Postat Iunie 3, 2009 Salut. Am un VW Lupo si in timpul mersului imi apare pe borg EPC si imi taie alimentarea cu benzina la motor. Nu stiu unde sa o mai duc. Ca sa isi revina, opresc motorul si il pornesc din nou. Aveti vreo idee?Multumesc Link spre comentariu
dragostalpau Postat Iunie 3, 2009 Partajează Postat Iunie 3, 2009 pai daca ai fost si la o reprezentanta VW si n-au putut sa ti-o repare, poti sa o duci la rematprobabil tu ai fost la niste baietasi din cartier, care au si ei un laptop cu care de obicei dau km inapoi, dar sunt si mare diagnosticieni de toate marcile daca-i intrebi si la o problema mai rar intilnita bineinteles ca nu se descurca Link spre comentariu
yo9hnf Postat Iunie 3, 2009 Partajează Postat Iunie 3, 2009 Intreb si eu ca prostu'.....de unde stii ca taie alimentarea? Se opreste motorul? Ar putea sa fie si motorasul care comanda proportia de aer. Am avzut asta la masini mai vechi gen opel astra sau dacia cu injectie. Are deasupra carburatorului un motor pas cu pas.E doar o parere.... Link spre comentariu
pyu Postat Iunie 3, 2009 Partajează Postat Iunie 3, 2009 Salut. Am un VW Lupo si in timpul mersului imi apare pe borg EPC si imi taie alimentarea cu benzina la motor. Nu stiu unde sa o mai duc. Ca sa isi revina, opresc motorul si il pornesc din nou. Aveti vreo idee?MultumescDe curiozitate, ai incercat sa mergi la un tester serios ( nu in spatele blocurilor, ci la un service serios ). Link spre comentariu
Vizitator danidani Postat Iunie 9, 2009 Partajează Postat Iunie 9, 2009 Mai baieti. Masina am luat-o de la cumnatimiu. El a fost la porshe romania. Baietii de acolo au zis sa o lase cateva zile la ei., I-a fost frica sa o lase. A mai fost la mai multe service-uri si nimeni nu a stiut sigur ce are. Din presupusuri ar fi ori sonda Lamda ori pedala de acceleratie. El a scos pedala si s-a uitat la codul ei si pe net spune ca aia e peda de motorina.Masina e pe benzina. Dar a mers mult timp. aaa, si masina merge bine in rest, deci nu pot sa o duc la remat. Aveti vreo idee? Link spre comentariu
Vizitator danidani Postat Iunie 9, 2009 Partajează Postat Iunie 9, 2009 Motorul; nu se opreste. Dar nu mai pot accelera. Nu mai am putere. Ca sa isi revina , dau din nou la cheie. Link spre comentariu
Vizitator viobio Postat Iunie 9, 2009 Partajează Postat Iunie 9, 2009 Motorul; nu se opreste. Dar nu mai pot accelera. Nu mai am putere. Ca sa isi revina , dau din nou la cheie.jegul din aer si filtrul de aer neschimbat la timp poate au ucis debitmetrul de aer(scump cam 7ooron)senzorul care preia turatia motorului defect,este montat in zona ambreiajuluifiltru de benzina infundatmotorasul care regleaza debitul de aer daca o pui pe tester o sa arate si sonda lambda defectaeu cred ca este debitmetrul de aerdaca a fost masina de firma sigur a fost forjata si neintretinutanu te duce la porche ,stiu cum se repara masinile acolo,o repara intr o parte si dupa citeva zile moare alta piesa de ce ??intreaba l pe cumnatul tau Link spre comentariu
nicolaus Postat Iunie 15, 2009 Partajează Postat Iunie 15, 2009 Zilele trecute am avut una cu ,,oprire motor in mers''.Masina era fabricatie 2008, vanduta prin aprilie 2009, motorina,vreo 800 km.Defect?Conexiunile dintre injectoare si calculator. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum