Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

cel mai simplu amplificator

Vizitator stefan88

Postări Recomandate

Vizitator stefan88

am doua boxe de 100 w(nu chiar reali nu sunt de firma) pe 8 ohmi si asa vrea sa fac un amplificator care sa sune bine nu neaparat f tare Care e cea mai simpla metoda? (sunt cam incepator)

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 50
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• zal

13

• remus68

7

• bolek

2

• +_Florin_+

2

Top autori în acest subiect

Vizitator dany_t

nu stiu ce buget ai pentru toata chestia asta , dar o sa ti dau un link cu un kit care ar putea sa te ajute , http://www.adelaida.ro/product_info.php?products_id=4766

dupa cum vezi ai inclus si trafu si filtrarea si amplificatoru cu radiator montat cu tot.

iti mai trebuie o cutie in care sa le montezi , eventual un corector (poti gasi deasemenea si kit uri corector de ton tot la acelasi magazin http://www.adelaida.ro ).

acum la boxele tale nu stiu exact cum sta treaba , adica sunt montate in incinte cu tweetere si filtre sau pur si simplu difuzoarele.

Link spre comentariu
Vizitator stefan88

merci pentru link boxele sunt in incinte 2 difuzoare de 17 diametru si un twiter pe fiecare bugetul e cam restrans (boxele au costat mai putin decat kitul din link)

Link spre comentariu

Atunci i-a un amplif second hand , vezi ca la rubrica " Vanzari " vei gasi ceea ce-ti trebuie. Nu are rost sa te apuci sa faci un amplif cand iesi mai eftin daca cumperi unul second

Link spre comentariu
Vizitator dany_t

DACA AI UN TRAF DE PUTERE CUMVA (INTRE 150 SI 250 WATTI ) SAU MACAR TOLELE PE CARE SA IL BOBINEZI TU AR FI EXCELENT , PENTRU K LA UN ASTFEL DE AMPLIFICATOR CUM VREI TU TRAFU E FOARTE SCUMP SAL CUMPERI(120-180 LEI ) .POTI SATI MAI CONFECTIONEZI UN TRAF FOARTE BIUNE FOLOSIND IN LOCUL TOLELOR UN STATOR DE MOTOR (TOROIDAL).DACA POTI SCAPA DE PRETUL TRAFULUI CU AMPLIFICATORU POTI SCAPA MULT MAI IEFTIN, IN SPECIAL DACA ITI CONFECTIONEZI UNUL CU TRANZISTORI.