Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

ajutor turbina


cristinel_bm

Postări Recomandate

sincer acu,ai mai mult de 20 de ani?la ce cunostinte de mecanica si motoristica vrei sa ne faci sa credem ca ai,iti cam rupi singur craca cu idei dinastea,si mai ales cu aprecieri din ochi,auzi,20 de cai in plus de la un simplu octane booster,mare ti-e gradina ta Doamne.....

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 86
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • cristinel_bm

    15

  • iulicuta2000

    14

  • Asi

    10

  • tranzistor

    7

Top autori în acest subiect

Eu am o alta idee ,hai sa-i dam lu Iulica berile alea ca vad ca s-a şucarit rau de tot si nu ne mai baga in seama. :smt103: icon_jook :d ..,..eheeeei iulica tată daca as fi reactionat si eu de fiecare data cind mă şicanai si jigneai din senin asa degeaba probabil ar fi trebuit sa explodez de mult dar vezi am stiut sa ma abtin si cred ca ai putea sa imveti si tu din asta ceva ,in sensul de a-ti controla atitudinea sfidatoare si aroganta si incearca sa ajuti omul care nu se pricepe cu rabdare si bunavointa si vei vedea ca nimeni nu-ti va mai reprosa nimic

Link spre comentariu

Octane booster este, dupa cum spune si numele, o substanta care mareste cifra octanica a benzinei. Adica poti folosi acea benzina intr-un motor cu raport de compresie mai mare. Nu mareste puterea calorifica a combustibilului. Exact ca tetraetilul de plumb (sau, mai exact, etil-fluidul) care se punea in benzina de extractie (sau gazolina) - cu cifra octanica in jur de 60, depinde de unde o luai - de care te descurcai cum puteai pe vremea lui ceausescu, astfel incat sa poti folosi combustibilul obtinut la un motor de Dacia 1300 standard, cu compresia 8,5:1, fara sa dea autoaprinderi. Cu un efect mult mai slab se poate folosi si naftalina. Marirea puterii cu 20 de cai ma face sa pun o intrebare: cum ai masurat acea putere? Nu cumva este efectul placebo pe care se bazeaza o mare parte a economiei actuale?P.S. NOS-ul se bazeaza pe alte fenomene. De fapt iti permite sa introbagi mult mai multa benzina in cilindru decat in mod normal, deoarece se descompune si elibereaza o gramajoara de atomi de oxigen cu care sa arzi benzina aia multa. Dar asta inseamna si modificarea instalatiei de alimentare, astfel incat sa poti baga acea benzina in exces.P.S.2 In momentul in care te hotarasti sa faci un motor supraalimentat trebuie sa te gandesti ca trebuie sa asiguri debitul de aer, nu neaparat presiunea, si mai trebuie sa te gandesti si la presiunea de la finele compresiei. Ai combustibil care sa nu se autoaprinda?Referitor la debit, gandeste-te ca un motor de 2000 cmc, la o rotatie are nevoie de 1l de aer. La 5000 rpm ii trebuie 5mc de aer pe minut. Cu ce ii produci?Si marirea puterii la un motor supraalimentat se bazeaza pe faptul ca poti introduce mai multa benzina in motor. Raportul dintre aer si benzina ramane acelasi.PS2: va rog fara flame si mistouri, altfel sunt nevoit sa inchid topicul.

Link spre comentariu

vedeti ca tot voi o dati in diverse?eu v-am pus pe tava date clare,din 60 de cai cat are oltcitul se vede clar cresterea de putere cu 39de caitestul a fost facut cu un sistem turbo identic cu al meu,de un prieten,cu un motor reconditionat cap-coada(adica nou) iar restul de date se vad acoloacum va astept pe voi cu date concrete nu presupuneri ca un octane booster iti da 20 de cai pe o tigra de 90,sau ca un stut prin care bagi aer comprimat iti da crestere de putere notabila...sa facem presupuneri,idei,inventii suntem buni toti,ca unii le gandim cu capul si suntem realisti e una,iar ca altii traiesc in lumea lui mikey mouse e o chestie total diferitayo9hrb daca se considera misto posturile mele te rog sa le stergi pe toate de pe acest topic,multumesc

Link spre comentariu

cineva i-a dat prea mult credit lui octane booster dupa postul meu. nu uita ca ursuletul are tractiune spate... iar distributia greutatii e tare dezechilibrata dupa ce scoti banchetele, roata de rezerva, tubul de bass si mai si dai liniute cu max 5l de benzina :rade:

Link spre comentariu
Vizitator Albert99

iulikuta 2000 ma gandeam sa ii bag 250ml de octane booster si numa' 10 l de benzina.dar ma gandeam daca o sa am nevoie de mai mult aer la 5000 de rotatii si n-am cu ce sa-i bag, sa ma ajuti sa montez SUPER ASPIRATORU ala a tau, si poate reusesc sa aduc o modificare notabila tigrei mele? ce zici ,sau poate ma ajuti cu niste super idei din alea ale tale? esti de acord?in legatura cu octanul booster se observa diferenta, mai ales daca il folosesti in cantitati periculoase motorului.de exemplu,eu observ dif., intre benzina de 95 si de 99, fara sa pun testerul.Dar imaginati-va cu octane,ca este o diferenta, nu stiu ce face, dar merge mult mai bine.si tovarase Iulika singurul, care vrea sa invete esti tu, nimeni altul.eu nu invat pe nimeni, ci cer sfaturi colegilor.octanul ala creste puterea ,dar si distruge motorul, daca nu crezi ca se incingea de nebun?sau de ce il recomanda la 50 litri? hai raspunde, decane? vreau niste explicatii? a si nu ai voie sa-l refolosesti numa peste 5-6000 de km.si daca nu creste puterea crezi ca ma chinui sa il mai pun pe masina?si ai citit ce a zis colegu sdrjan cu o pagina in urma?iar nu ti-ai facut lectiile? :rade: ia mai scrie ceva,ca o sa creasca caii la tigra numa cu motor pe reactie.................dar totusi eu o tin cu octanul, nu ma dau inapoichiar acum am citit cum octane creste puterea motorului si arderea benzinei mult mai eficientaii deajuns sa scrii octane booster pe google si gasesti o gramada de dovezi, e simplua si ca ''imi rup singur craca'' pai omu mai si greseste, si daca greses nu ma supar ca tine iulik,eu imi continui drumu si accept.apropo tu te plangi ca unu de 10 ani nu cum ai zis tu de mine, daca am 20 de ani.Si chiar daca are unu 20 de ani nu poate fi mai destept ca tine?geniu! oricum eu am peste 20 de ani si nu stiu ca tine tot despre mecanica, eu mai am de invatat si de la altii.de aia intreb

Link spre comentariu

omule imi pierd timpul degeaba cu tinesolutia de desfundat injectoare nu se recomanda fiindca pe langa cifra octanica mare,anumiti compusi ai acelui lichid ataca elementele de etansare din circuitul de alimentaredin fericire nu am nevoie sa ma documentez cu absolut nimic,despre octane booster,sisteme supraalimentate,turbine,compresoare,chiar si superchargere electrice(dinalea serioase nu jucariile care se vand la 100 de euro...)in schimb tu ai nevoie sa te documentezi mai mult,eventual sa-ti termini studiile liceeale,o facultate doua...vad ca insisti in continuare sa aberezi,si te legi doar de mine...mai bine ma retrag eu de aici,ma declar invins in fata ratiunii tale,sincer :sparge:

Link spre comentariu

vad ca incepeti s-o dati iar unii dintre voi prin balari....referitor la amestecul ideal ptr arderea totala a unei parti de benzina care necesita alte 14,7 parti de aer pt arderea totatla este de fapt pura teorie si cam atit pt ca in practica amestecul nu este chiar asa ,adica majoritatea masinilor au un amestec ceva mai bogat (nu prea mult) si asta pt asigurarea unei raciri suficiente a motorului, astfel ca poti adauga o o mica parte suplimentara de aer ptr a realiza un minim de supraalimentare doare cu aer si atit ptr a putea arde cit mai mult carburantul din amestecul actual si care in varianta simpla aspirata se cam pierde din el ne ars pe evacuare....in concluzie merge un doazaj de aer in plus peste cit trage aspirata cu debitul actual de combustibil pe care-l are pentru a simti un plus de putere si asta se poate face si printr-un singur stut de citiva mm montat direct pe admisie ,desi acest surplus de putere se simte totusi ,pentru unii sau altii probabil ca nu este destul de concludent ...in fine pretentile sunt diferite si nu se discuta........acum inca o chestie care probabil unii n-au inteleso ,presiunea foarte inalta de aer poate realiza un debit destul de mare printr-un orificiu relativ mic in conditile in care asa cum spuneam presiune este creata pina la niste parametrii destul de inalti....

Link spre comentariu
Vizitator Albert99

deci dupa cum am cautat si pe alte site-uri, am gasit mai multe pareri:ba ca nu creste puterea motorului, ba ca creste.Cei de la gear5 au zis dupa cum ma astepta eu sa aud ,ca nu au simtit nimic cu octane, numai cu cip-ul se simte au zis.Ei sunt obiectivi, adica sa ne cumparam cip-uri tuninng.poate ca daca cu octane de la 90 de cai a mai crescut cu 3,4,5, cai mi s-a parut enorm de mult. poate la motoarele mici se vede un pic de putere in plus, ce e cert ca motorul tragea ceva mai bine. astea is treburi complicate pana la urma si nu faci un super motor cu octane. el e bun pt un pic de distractie si cam atat, cateva accelerari mai bune , nu prea multe

Link spre comentariu
Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări