iulicuta2000 Postat Aprilie 14, 2010 Partajează Postat Aprilie 14, 2010 Domnule va rog sa nu mai aduceti in discutie aspiratorul meu,de parca eu as fi spus ca a functionat si am asa ceva pe masina,mi se pare ca va bateti joc de mine,am spus clar "N-A FUNCTIONAT" am adus aminte eu de el ca fiind o incercare esuataeu am o turbina functionala pe masina,actionata de gaze care baga nu 1,nu 2,nu 3 ci 0.6 bari :daatunci cand cineva imi vorbeste de presiune de 2-3 bari imi da impresia ca nu stie cu ce se mananca prea bine un sistem supraalimentatiar despre cana aia care sare de pe iesirea pompei de aer,bravo felicitari,dar asta nu inseamna ca o sa fie aer de ajuns pentru motor!in plus,o turbina incepe de pe la 20000de ture sa faca putina presiune,daar pe masura ce motorul accelereaza tot mai multe gaze de evacuare ajung sa o actioneze si de aici incolo turatia ei creste exponential,la fel si presiunea care o baga... Link spre comentariu
Vizitator Albert99 Postat Aprilie 14, 2010 Partajează Postat Aprilie 14, 2010 deci in primu rand eu nu imi bat joc de tine.A fost o gluma inocenta.cu barii ma refeream la butelia de presiune care are nevoie de 1,2,3, bari aceasta urmand sa dea presiune admisiei. dar tu iei lucrurile numa cum iti plac tie.pompa de aer nu lucra singura ca nu ar fi posibil, sa merg normal, cu pompa. Asta lucra cu admisia,si anume, inaintea senzorului de aer.Oricum is alte chestii ce tu nu le intelegi, ca nu ai injectie pe olcit ti-am mai zis.si nu mai zi cu olcitul ca aici e alta ''mancare de peste''.topicul tau, se afla cu 2 pagini in urma, acolo se vb de carburatoare si turbine.aici ii topicu cu aia pe injectie. te depaseste.Si acu sa nu imi zici ca esti si mecanic ca nu te cred. deci daca ma iei cu carburatoare nu stiu si nu ma intereseaza dar, la injectie e alta treaba.aici ar fi cazul, sa-i lasi pe aia cu masini pe injectie.Daca ai fi stiut diferenta,nu ai fi luat injectia si carburartorul ca ar fi la fel.Eu cand am zis ce am facut, tu ai zis ca nu merge,ca ai incercat si tu cu asp''''''' si nu merge, dar tu nu stiai diferentele de la injectie si carburatie. deci scuteste-ma Link spre comentariu
iulicuta2000 Postat Aprilie 14, 2010 Partajează Postat Aprilie 14, 2010 1 la mana topicul e acelasi,difera paginile2 la mana,nu stii ce cunostinte am eu,si daca sunt sau nu mecanic3 la mana nu te scutesc,o sa ma scutesc singur de niste nervi inutili...4 la mana,am habar si de injectie,basca sunt pe aproape sa am sistemul de injectie implementat pe motorul de oltcit,injectie multipunct,evident cu soft facut special pentru turbo...ura si la gara! Link spre comentariu
Vizitator Albert99 Postat Aprilie 14, 2010 Partajează Postat Aprilie 14, 2010 auzi, Iulicuta2000, dar am si eu o intrebare:Cati cai o sa aiba olcitul tau modificat?si ce modificari i-ai facut? Link spre comentariu
iulicuta2000 Postat Aprilie 14, 2010 Partajează Postat Aprilie 14, 2010 din pacate m-au depasit toate...si injectia,si turbina,si pompa de aer,clapeta de acceleratie,map-ul maf-ul,crank sensor...toate m-au depasit si nu le cunosc,ce sa vorbesc eu despre cai putere... vedeti ce frumos e... Link spre comentariu
Vizitator Albert99 Postat Aprilie 14, 2010 Partajează Postat Aprilie 14, 2010 no repede te mai superi. ia chiar vreau sa citesc, cati cai scoti din olcit.daca, nu e in exces de mult promit, ca nu comentez nimic.asteptam Link spre comentariu
iulicuta2000 Postat Aprilie 14, 2010 Partajează Postat Aprilie 14, 2010 domn'le matale vrei sa afli cat mai multe,dar cand ti se spun niste principii si ceva chestii testate,fie spui ca nu-i adevarat,fie o tii pana in panzele albe ca ai dreptate,eu ma bazez pe ceva palpabil,incercat,verificat,testat suficient in incercarea de a te face sa intelegi anumite chestii si ce-mi trantesti in nas?ca nu stiu diferentele de la carburatie la injectie? in primul rand ca nu avea legatura cu ce discutam noi,apoi se pare ca de cate ori trebuie sa raspundeti la o chestie,preferati sa ocoliti raspunsul si va eschivati prin fel de fel de justificari(ba ca nu sunt mecanic,ba ca nu stiu diferenta intre injectie si carburatie ,ba ca sa ma duc de aici cu aspiratorul meu...) sa fiti sanatos sa va iasa tot ce v-ati propus! Link spre comentariu
catalliin Postat Aprilie 14, 2010 Partajează Postat Aprilie 14, 2010 Pai asta si cautam cu totii mai nea' Iulika ca intr-un final dupa o multitudine de experiente ,teste,nervi si verificari sa ne iasa ceea ce ne propunem la inceput....si de aceea eu cred ca totusi trebuiesc apreciati cei ce incearca sa faca ceva o inovatie o adaptare,orice pt o eficacitate ceva mai bunicica comparativ cu cei care doar stau si spun ;ca nu se poate, ca fabricantul stie mai bine ce-a facut sau ca un alt motor ori alta masina mai performanta ar fi de preferat in locul celei vechi decit sa te chinui ...dar multi nu realizeaza ca pina la urma tocmai asta-i farmecul si satisfactia care in finalul reusitei pt tine personal vine ca o recompensa nepretuita ..si chiar daca mai tirziu masina respectiva o vei vinde sau arunca la fie veci totusi ramai cu cel mai de pret lucru...EXPERIENTA Link spre comentariu
iulicuta2000 Postat Aprilie 14, 2010 Partajează Postat Aprilie 14, 2010 asta cautam toti,dar cand se dau sfaturi,sfaturi bune zic eu,ce faci?te apuci si zici "nu se poate,nu e asa,am facut eu,nu stii nimic,nu ai cunostinte" ?ai facut o morisca electrica,ti s-a spus ca nu va fi altceva decat un ventilator,s-a dovedit a fi ceva mai mult?dupa ce ai montat turbina in spatele masinii te-ai convins de ce ti s-a spus inainte,adica un lag maricel?pana acum am spus ceva doar de dragu de a ma afla in treaba?ia spune tu acum cum sta treaba cu vermorelul pus in porbagaj care da aer printr-o tevusca in motor?!pana acum din tot ce am spus pe aici nu s-a facut altceva decat sa mi se rastalmaceasca vorbele,si sa-mi pierd timpul aiurea,sfaturile mele fiind luate drept aberatii....prin asemenea atitudine nu progresezi... Link spre comentariu
Vizitator Albert99 Postat Aprilie 15, 2010 Partajează Postat Aprilie 15, 2010 cred in momentul de fata ca domnu Catalin are dreptate maestre iulicuta.daca vreai sa dai sfaturi, atunci intrebai, cereai detalii de proiect, mai ales cand ai aflat ca lucru la proiect pe motor cu injectie si tu esti cu carburator ai continuat inntr'a ta bla bla bla si cand o dadeai in bara ,repede te suparai.Eu cred ca ai vrut sa arati ca si tu esti prezent, in afara de asta nimic constructiv.si nici adresa ce ti-am dat sa o vezi, nu te-ai chinuit sa citesti nimic.si nu fa pe victimaoricum pe mine nu m-ai ajutat cu nimic constructiv, la proiect, eu ce am studiat si am testat am zis numai adevarul, ce rost avea sa mint pe cineva.ca daca vorbeam prostii sareau toti pe mine si ma contraziceau. si te-ai gasit tu sa zici'' tre sa bagi aer fortat pe nasul motorului'' daca nu, nu faci nimic , mai contrazici si profesorii ce au facut fiiltrele sport.nici acestea nu sunt bune. numai tu esti destept ,'' noi'' toti suntem ''prosti,'' si daca nu erai tu sa ne arati asta ''muream'' tot prosti. ce noroc pe noi.salutare tuturor Link spre comentariu
catalliin Postat Aprilie 15, 2010 Partajează Postat Aprilie 15, 2010 Pai mai iulika cu pompa aceea de zugravit sau cum îi spui tu ''vermorel''pe care am vazut c-o folosea tipul acela ocazional pe dacia lui veche si ponosita pe post de ''NOS'' pt a face mistouri de unii si de altii cu masinile mai noi de fapt chiar a functionat ,asta pentru ca am facut si eu o proba similara acasa pe 'coaja' mea de masina pe care o am si crede-ma chiar a FUNCTIONAT! desi recunosc ca proba respectiva a fost facuta cu masina pe loc fara sa merg cu ea pt ca n-am avut timp si dispozitie pt alte demonstratii pe sosea ,pur si simplu am vrut sa vad ce se intimpla daca introduc aer fortat direct in admisie (mai exact chiar sub sistemul de alimentare indiferent prin ce metoda faceam asta)...dar cu toate astea pt mine ideea in sine de a introduce aer sub presiune direct in admisie a insemnat ceva, acesta fiind o solutie să spune provizorie si DESTUL DE FUNCTIONALA totusi pina cind voi afla/gasii o solutie cu modificatul carburatorului actual pt a-l face sa functioneze sub presiune, in regim turbo....acum cu ce voi face posibila realizarea producerii aerului sub presiune si in permanenta la masina practic ramine de vazut ....dupa cum bine spuneam si pe alte forumuri am incercat diverse sisteme si metode; la inceput folosind o turbosuflanta montata pe un fel de piesa by-pass foarte mica facuta de mine la strung si montata intre flansele colectorului/galeriei de evacuare si tubulatura si asta pt comvertirea gazelor si utilizarea lor intocmai cum vroiam eu pt turbina fara ca sa modific sau sa stric absolut nimic la motor,insa m-am lovit si aici de o alta pb si anume ca solutia asta NU era totusi posibila si pentru ALTE masini mai noi ca generatie al caror motoare sunt inţesate/inghesuite sub capota nefiind loc suficient pe linga motor pt asa ceva ,apoi am folosit si sistemul electric mai eftin cu turbina artizanala gigant actionata de un electromotor insa la fel fiind un esec pt ca era prea mare pt a incapea pe sub capota sau mai apoi metoda cu turbosuflanta montata pe undeva sub masina aproape de evacuarea finala si inca multe alte ...,toate in scopul realizarii unui sistem CIT MAI USOR DE MONTAT SI CIT MAI UNIVERSAL si deci nu doar pe masina mea veche cu motorul degajat si ff aerisit de sub capota ci si in general si pe alte masini mai noi ca generatie, fiind constient ca mai devreme sau mai tirziu imi va incapea pe mina si alta masina din generatie noua la care in mod sigur nu voi rezista fara sa montez ceva o 'mica supraalimentare'.... deci in concluzie eu cautam solutia PUR UNIVERSALA care facuta la inceput indiferent de tipul,complexitatea si dificultatea ei practic sa fie utila pe absolut orice masina....acum eu poate am vrut prea mult sau prea complex nu stiu ce sa zic ,dar toate incercalrile mele se datorau unei singure motivatie sa fie metoda absolut universala...iar in prezent inca mai lucrez la ceva pe care sper sa-l finalizez cit mai curind si definitiv si care sa indeplineasca cit de mult posibil toate acele cerinte ale mele impuse de la bun inceput Link spre comentariu
iulicuta2000 Postat Aprilie 15, 2010 Partajează Postat Aprilie 15, 2010 imi pare rau dar ma depasiti in inteligenta si cunostinte...va doresc succesuri Link spre comentariu
Vizitator Albert99 Postat Aprilie 15, 2010 Partajează Postat Aprilie 15, 2010 salutarimai aveam o idee noua.Ce tot atata nos, compresoare complicate, turbine costoase si altele. Cand eram in italia am cumparat, o solutie de curatat injectoare si am adaugat-o in rezervor, mai aveam vreo 20 de litri benzina. era indicat sa adaug lichidul de curatat injectoare la 50 litri benzina.Solutia m-a costat aprox., 13 euro(250 ml.) cu un an in urma.Deci dupa ce am adaugat solutia aceea, fugea masina de mama focului.Cred ca avea 20 de cai in plus pe langa cei 90 hp. repet aveam 20 litri benzina in rezervor ,poate chiar mai putzin ca acul imi arata de obicei mai multa benzina decat este.dar ce reprize frumoase avea tigrutza mea, si ce viatza avea motorul in el ce tragere.Tragea mai bine decat iarna, pe frig.dar dupa putzin motorul se incingea mai mult ca nici o data.ideea este in loc nitro care este pretentios, de ex., aceasta substanta suparata poate da un surplus motrului la accelerari, liniute( la nevoie).de asemenea e periculoasa pt., viata motorului aproape ca si altele.nu ca nos-ul dar este cam 25-30%. ideea e cum sa faci un amestec, sa il introduci, direct in benzina ce duce la motor, doar la o simpla apasare de buton.ca are o super putere acea substanta(nu ca astea de 25 ron)si cu 500 ml ai duce-o mult timp.Deoarece aceea substanta nu se poate introduce cand vrei in rezervor, doar la 5000 km, pt oamenii normali, nu pt cei ce adora liniutelevoi ce parere aveti ,in afara de ideea caci categoric micsoreaza durata de viata a motorului?????????????????? Link spre comentariu
srdjan Postat Aprilie 15, 2010 Partajează Postat Aprilie 15, 2010 te referi la octane booster. intr-adevar e buna solutia pentru baietii care au masini ceva mai puternice ca majoritatea, dar ieftine si vor sa mai dea cate o liniuta.eu am bagat o singura data in ursulet la oradea la o cursa de 400m si m-a facut un renault 5 :rade:greseala mea a fost ca am vrut spectacol...cred ca am stat vreo 4 secunde pana sa plece de pe loc...daca stiti ca nu e tocmai ok motorul si nu aveti ungere profi nu bagati asa ceva... Link spre comentariu
Vizitator Albert99 Postat Aprilie 15, 2010 Partajează Postat Aprilie 15, 2010 pai ai mare dreptate srdjan.La plecarea de pe loc ar fi o problema din cauza deraparii prea mari.Ganditi-va ca pana am plecat de pe loc era sa ma faca un passat de 136 cai diesel.pana am plecat de pe loc passat-ul era cu 10 m inainte iar la tigra mea i se invarteau rotile in loc.pai bine , dar dupa ce pleci de pe loc ii dai octane boster. si ala e noul nitro.Sdrjan tre sa zic ca ai o memorie de elefant, asta inca nici nu mi-am adus aminte cum se cheama, noroc ca ai spus tu.Deci ar fi buna de liniute,am zis sa o folosesc, doar de cateva ori, nu ca si un turbo, sau ceva de genul asta.dar solutia iti da SUPER PUTERE. si cred ca peste cateva saptamani, imi voi face o instalatie,sa bage o portie de substanta de aia, numa cand apas, un buton.si asta s-ar realiza asa.eu am pompa de benzina in rezervor, si pompa de benzina mai are un prim vas din care trage benzina.daca as pune o portiune de octane acolo in vasul ala, la o simpla apasare de buton e ca si rezolvat. doar tre 'sa ma gandesc la un mecanism si gata Sdrjan referitor la derapare.ti-a derapat rotile ca ai avut putere prea mare, daca iti pui niste roti mai mari, sa vezi atunci plecare de pe loc Link spre comentariu
Postări Recomandate