chiricarc Postat Mai 24, 2009 Partajează Postat Mai 24, 2009 Salut,Stie cineva care este pinul K-line pe conectorul cu 52 pini de la ECU VAG TDI/PD ? Multumesc. Link spre comentariu
ghitab Postat Mai 24, 2009 Partajează Postat Mai 24, 2009 Care mufa cu 52 de pini, de pe ce modul? Ecu de motor are 2, una cu 81 de pini si una cu 40. Daca te intereseaza la ecu motor, atunci e pinul 16 din ce-a cu 81 de pini. Link spre comentariu
chiricarc Postat Mai 27, 2009 Autor Partajează Postat Mai 27, 2009 Multumesc, dar nu e bine ce zici, mufa cu 81 de pini de care vb tu, de fapt are 61 de pini si intradevar, pinul de k-line e 16 dar eu vreau pt mufa de 52 de pini, stiu ce vb ca o am in fata ochilor, daca nu aflu raspunsul urgent o sa caut un VW si sa masor continuitatea intre mufa OBD si ECU. Link spre comentariu
ghitab Postat Mai 27, 2009 Partajează Postat Mai 27, 2009 Eu bine ti-am spus, tu ai zis ca ii PD, pt alea e asa cum ti-am zis 2 mufe, una cu 81 de pini(nu stiu cum ai numarat 61) si inca una cu 40 . In total 121.Tu ce ai, ori nu ii de diesel ori ii modelul vechi, pt modelele cu pompa rotativa VP37, unde o mufa are 52 de pini intradevar(La PD nu este modelul cu 80 de pini numai cel cu 121). Daca e asa in pin 45 ai fir de diagnoza si immo. Poti sa-l cauti ca nu are continuitate intre ecu si obd, e inseriat prin bord. Ii zice W line si e folosit pt transfer de immo si diagnoza. Crede-ma ca nu spun prostii. bafta. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum