Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

K-line pe conectorul ECU 52 pini VAG


chiricarc

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • ghitab

    2

  • chiricarc

    2

Top autori în acest subiect

Care mufa cu 52 de pini, de pe ce modul? Ecu de motor are 2, una cu 81 de pini si una cu 40. Daca te intereseaza la ecu motor, atunci e pinul 16 din ce-a cu 81 de pini.

Link spre comentariu

Multumesc, dar nu e bine ce zici, mufa cu 81 de pini de care vb tu, de fapt are 61 de pini si intradevar, pinul de k-line e 16 dar eu vreau pt mufa de 52 de pini, stiu ce vb ca o am in fata ochilor, daca nu aflu raspunsul urgent o sa caut un VW si sa masor continuitatea intre mufa OBD si ECU.

Link spre comentariu

Eu bine ti-am spus, tu ai zis ca ii PD, pt alea e asa cum ti-am zis 2 mufe, una cu 81 de pini(nu stiu cum ai numarat 61) si inca una cu 40 . In total 121.Tu ce ai, ori nu ii de diesel ori ii modelul vechi, pt modelele cu pompa rotativa VP37, unde o mufa are 52 de pini intradevar(La PD nu este modelul cu 80 de pini numai cel cu 121). Daca e asa in pin 45 ai fir de diagnoza si immo. Poti sa-l cauti ca nu are continuitate intre ecu si obd, e inseriat prin bord. Ii zice W line si e folosit pt transfer de immo si diagnoza. Crede-ma ca nu spun prostii. bafta.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări