Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Radioreceptoare simple

vivaelzorro

Postări Recomandate

Sunt incepatori intr-ale electronicii si as dori sa incep cu niste radioreceptoare mai simple!!! Am sscanat dintro ravista tehnium din '96 (reletiv racent 2 scheme + 2 amplificatoare!!) Astept parerile voastre in legature cu schemele si cu piesele necesare construirii acestor doua radioreceptoare! Dispun de aproape toata colectia tehnium si as putea sa mai caut scheme, sa le scanez si sa le postezi daca credeti ca ajuta!!! Am gasit cateva dar au tranzistori tip EFT (cred greu de gasit dar totusi cineva de pe aici sustinea ca se mai gasesc)! Am mai facut un subiect nou dar intr-o categorie gresita asa ca am revenit si am facut un altul in sectiunea corespunzatoare si anume cea a incepatorilor!!! astept raspunsurile voastre!! Multumesc anticipat! Numai bine!!!

Posted Image

Posted Image

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 12
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• vivaelzorro

8

• yo9hnf

5

Top autori în acest subiect

azi si maine nu am timp sa ma mai uit dar o sa mai postez o schema si stabilim impreuna!!! Ai tu si poti trimite prin posta???

Da. Iti pot da gratis. EFTuri si ACuri.
Link spre comentariu

as merge dupa imaginile 2, 8, 9, 10!!! poate ma ajuti sa-mi spui de unde sa-mi cumpar si celelalte componente!!! Miez de ferita de unde??? pe ce asamblez piesele????

Link spre comentariu

1. FA-TI ANTENA !!! fir lung...orice. Degajata si pusa cat mai sus.2. Bara de ferita gasesti prin targuld e vechituri, de pe la vre-un radio dezmembrat3. Cablaj imprimat sau in aer ; astea simple le faci foarte usor in aer daca respecti logica schemei - adica ordinea pieselor si preferabil "firele" de alimentare + si -.LE : cand au fost publicate schemele astea nu erau repetoare GSM la fiecare colt de starda, nu erau retele de internet , nu erau statii PMR in fiecare buzunar etc....Concluzia....fa-ti antena intai !

Link spre comentariu