Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

xenoane


Vizitator mihailuky

Postări Recomandate

Vizitator mihailuky

Buna, doresc si eu sa intreb daca s-a confruntat cineva cu probleme la lampile bixenon cu solenoid( H4 ) Am asa ceva si de destul de multe ori nu se aprind amandoua, alte ori se sting in mers sau cand schimb pe faza lunga. A putut cineva sa le face ceva ca sa mearga bine?

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 7
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • tranzistor

    2

  • iulicuta2000

    1

  • Felis

    1

Vizitator mihailuky

ok aminteles ... dar oare poate sa fie problema in instalatia masinii este vorba de o dacia logan... sa incerc sa ii fac o alimentare separata printr-un releu direct de pe baterie ? De ce spui ca problema este din instalatie iar kit-ul xenon nu are nimic ?

Link spre comentariu

...pai nu vad cum un bec ar putea sa functioneze cu intreruperi,ala ori merge ori nu.....Alimentarea directa la baterie+releu ar fii o solutie,dar io zic sa verificati atent mufele si alea din bord si alea de la becuri,le curatati de oxizi,verificati daca papucii strang bine,maruntisuri din astea care iti fac viata amara..!Bafta!

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Buna, doresc si eu sa intreb daca s-a confruntat cineva cu probleme la lampile bixenon cu solenoid( H4 ) Am asa ceva si de destul de multe ori nu se aprind amandoua, alte ori se sting in mers sau cand schimb pe faza lunga. A putut cineva sa le face ceva ca sa mearga bine?

la tine problema poate fi din becuri,mai exact din firele care fac legatura intre lampa xenon propriu zisa si corpul becului,fiind h4 bixenon,becul se misca inainte inapoi in functie de faza pe care e aprins,de la prea multe faza scurta/lunga probabil au cedat firele alea.desfa becurile si vezi ce se intampla in interiorul beculuieste destul de ciudat,eu am pe oltcit la fel bixenon si de un an de zile am dat la flashuri de m-am plictisit,si n-am avut problemeam avut probleme in schimb cu un papuc de masa,si din cauza lui nu mi se aprindea un bec cateodata,dar am descoperit cauza si nu mai am problemep.s. instalatia de xenon este legata direct la baterie,printr-0 cutiuta cu relee,cutiuta care este comandata de blocul de lumini printr-o mufa adaptoare care se infige in mufa becului original al masinii si citeste de acolo cand trebuie sa porneasca faza scurta sau lunga.
Link spre comentariu
  • 3 luni mai târziu...
Vizitator Golf

Salut.De curand mi-am montat un kit bi-xenon pe un golf 3 si intampin urmatoarea problema.Daca am motorul si faza scurta pornita cand comut pe pozitii imi ramane scurta aprinsa pe partea dreapta.Daca fac aceeasi faza cu motorul oprit totul functioneaza normal.Am incercat sa adaug un releu de dacie in mufa din dreapta dar fara niciun rezultat.Insa am observat o treaba daca adaug un consumator in mufa libera sau daca ii aplic o "lovitura" usoara releului farul se stinge normal.Nu ca m-ar deranja problema ca ramane un far aprins doar nu merg numai cu pozitiile aprinse dar din pacate mi s-a ars deja un balast pe partea respectiva.Noroc de garantie ca mi l-au schimbat si acum mi-e frica sa nu`l ard din nou.Va salut cu respect.

Link spre comentariu

Salut.De curand mi-am montat un kit bi-xenon pe un golf 3 si intampin urmatoarea problema.Daca am motorul si faza scurta pornita cand comut pe pozitii imi ramane scurta aprinsa pe partea dreapta.Daca fac aceeasi faza cu motorul oprit totul functioneaza normal.Am incercat sa adaug un releu de dacie in mufa din dreapta dar fara niciun rezultat.Insa am observat o treaba daca adaug un consumator in mufa libera sau daca ii aplic o "lovitura" usoara releului farul se stinge normal.Nu ca m-ar deranja problema ca ramane un far aprins doar nu merg numai cu pozitiile aprinse dar din pacate mi s-a ars deja un balast pe partea respectiva.Noroc de garantie ca mi l-au schimbat si acum mi-e frica sa nu`l ard din nou.Va salut cu respect.

cauza care genereaza defectul la tine e o scurgere de tensiune care furnizeaza suficient curent pentru automentinere releului respectiv.Cauta ce anume genereaza asta sau inseriaza o rezistenta de valoare mica cu comanda releului daca nu poti elimina neajunsul. Cel mai probabil se pune la masa comanda prin filamentul unui bec din cauza unei proaste separari sau contacte imperfecte.
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări