Vizitator dragos90ro Postat Mai 16, 2009 Partajează Postat Mai 16, 2009 am o mare rugamine la voi ! cine ma poate ajuta si pe mine sa fac un cablaj la o schema !!! am incercat dar nu am reusit , am facut 3 placi si nici una nu mergea !!! va rog frumos cine poate sami faca , cablajul la aceasta schema ! am nevoie urgenta de el ! am atestatul peste o saptamana si nu reusesc in nici un fel sa il finalizez ! nu ma prea pricep , sunt un elev mai mediocru ! va rog ajutatima ! Multumesc anticipat Schema: http://img200.imageshack.us/img200/9360 ... testat.jpg Link spre comentariu
harman37arun Postat Mai 20, 2009 Partajează Postat Mai 20, 2009 Daca nu e ebligatorie schema care ai postato eu zic sa cauti o schema cu cablajul imprimat realizat si testata bineinteles ti-ar fi cu mult mai simplu.Bafta. Link spre comentariu
Vizitator dragos90ro Postat Mai 20, 2009 Partajează Postat Mai 20, 2009 e obligatorie asta , din pacate ! ca altfel as fi ales alta mai simpla !Deci ma ajuta cineva ? Link spre comentariu
harman37arun Postat Mai 20, 2009 Partajează Postat Mai 20, 2009 Trimite o poza cu ce cablaje ai facut sa vedem ce se poate face dar eu dupa cate tin minte schema asta e dintro carte Circuite integrate liniare Vol3 si nu stiu daca schema asta e si functionala. Link spre comentariu