Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

schema elecrica sirena

Vizitator dragos90ro

Postări Recomandate

Vizitator dragos90ro

am o mare rugamine la voi ! cine ma poate ajuta si pe mine sa fac un cablaj la o schema !!!

am incercat dar nu am reusit , am facut 3 placi si nici una nu mergea !!!

va rog frumos cine poate sami faca , cablajul la aceasta schema ! am nevoie urgenta de el ! am atestatul peste o saptamana si nu reusesc in nici un fel sa il finalizez ! nu ma prea pricep , sunt un elev mai mediocru ! va rog ajutatima !

Multumesc anticipat

Schema:

http://img200.imageshack.us/img200/9360 ... testat.jpg

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 6
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• harman37arun

3

Daca nu e ebligatorie schema care ai postato eu zic sa cauti o schema cu cablajul imprimat realizat si testata bineinteles ti-ar fi cu mult mai simplu.Bafta.

Link spre comentariu

Trimite o poza cu ce cablaje ai facut sa vedem ce se poate face dar eu dupa cate tin minte schema asta e dintro carte Circuite integrate liniare Vol3 si nu stiu daca schema asta e si functionala.

Link spre comentariu
Vizitator dragos90ro

Trimite o poza cu ce cablaje ai facut sa vedem ce se poate face dar eu dupa cate tin minte schema asta e dintro carte Circuite integrate liniare Vol3 si nu stiu daca schema asta e si functionala.

da intradevar schema este din acea carte !daca stam sa ne gandim putin schema este functionala pentru ca altfel profesorul nu mio dadea ca tema de atestat :ras: schema e functionala , am realizato cu ajutorul lui :101 mister_rf :101 , de pe softpedia ! el mia facut cablajul si ma ajutat si in problemele intampinate ulterior !Cablaj:http://forum.softpedia.com/index.php?act=attach&type=post&id=596088Asezarea pieselor pe circuit :http://forum.softpedia.com/index.php?act=attach&type=post&id=596087
Link spre comentariu