Vizitator ely Postat Mai 14, 2009 Partajează Postat Mai 14, 2009 (editat) am demontat azi carburatorul si firul de acceleratie si nu mai stiu fiecare furtun al carburatorului unde vine imi raman 2 furtune....care nu am unde sa le pun....si acceleratia am pus-o ca inainte doar ca acum nu mai merge:((ma poate ajuta si pe mine cineva va rog mult :cry: :cry: :cry: Editat Ianuarie 15, 2015 de ely Editat titlu Link spre comentariu
Vizitator marius15g Postat Mai 14, 2009 Partajează Postat Mai 14, 2009 Ai putea sa faci cateva poze sa vedem si noi? Link spre comentariu
srdjan Postat Mai 14, 2009 Partajează Postat Mai 14, 2009 n-ai spus nici macar ce marca e masina Link spre comentariu
yo9hrb Postat Mai 15, 2009 Partajează Postat Mai 15, 2009 Pai la carburator ai, de regula, 4 furtune. Unul e ala de benzina, vine de la pompa de benzina. Intra, de regula, pe stutul pozitionat sus, in zona capacului. Mai ai unul de vazuum (merge si fara el, da' mai prost), intra intr-un stut pozitionat destul de jos, sub clapeta de acceleratie. Daca masina are racire cu apa mai ai 2 furtune prin care circula apa calda ca sa incalzeasca (virgula) carburatorul sa nu jivreze, intra in partea de jos a carburatorului (flansa care se prinde pe galerie). Aceste 2 furtune ies de regula din chiulasa. Daca este carburator in 2 trepte mai poti avea un furtunel care comanda deschiderea treptei a doua in functie de sarcina. Pozitia acestuia ... de la carburator la carburator. Spune si tu macar marca masinii. A, mai poti avea un furtun care merge (cu apa) la socul automat.Sa nu uit, pe viitor incearca sa nu mai faci economie de litere. Calculatorul are un stoc inepuizabil, ele nu se consuma. Am reactii ciudate cand vad mesaje ca al tau si mai sterg posturi. Link spre comentariu
tranzistor Postat Mai 15, 2009 Partajează Postat Mai 15, 2009 In ce sens "nu merge acceleratia"?nu iti revine sau nu pulverizeaza benzina prin ciocul de papagal?Daca nu iti baga benzina inseamna ca nu ai prins si parghia pompei de spritz,iar daca nu revine,iti lipseste un resort.Pentru mai multe detalii POSTEAZA MARCA MASINII si eventual poze pt a iti explica mai bine. Link spre comentariu
Blind Postat Mai 15, 2009 Partajează Postat Mai 15, 2009 Nu sunt 2 furtune care duc la socul automat...tur/retur? La rek parca asa-mi aduc aminte ca am Link spre comentariu
yo9hrb Postat Mai 15, 2009 Partajează Postat Mai 15, 2009 Ba da, dar socul automat e cumva inseriat cu circuitul de incalzire al carburatorului. Practic ai doar un furtun in plus. Link spre comentariu
Vizitator marius_vfp Postat Martie 9, 2010 Partajează Postat Martie 9, 2010 ba fa niste poze . da nu pentru noi . pentru tine am si eu prieteni la fel demonteaza cate ceva si cand monteaza la loc mai raman suruburi 2 pumni. Link spre comentariu
yo9hrb Postat Martie 10, 2010 Partajează Postat Martie 10, 2010 Se poate purta o discutie normala, totusi? Link spre comentariu
Vizitator marius_vfp Postat Martie 10, 2010 Partajează Postat Martie 10, 2010 se poate da la asemenea fapte se rade rau , cum adica ces si cum vin furtunasele era unul in armata avea un proverb da iar vei zice daca se poate vb normal si nu vreau sa fiu nepoliticos Se poate purta o discutie normala, totusi? Link spre comentariu
florincccc Postat Martie 10, 2010 Partajează Postat Martie 10, 2010 O sa-ti spun eu un proverb, ca vad ca iti plac: Rade ciob de oala sparta. Poate ca a uitat omul cum se monteaza la loc dar macar isi da silinta in timp ce tu batjocoresti tastatura aia fara sa-ti pese de nimic.Nu trebuie sa fii fan Pruteanu ca sa iti dai macar putin silinta sa scrii mai corect aratand, astfel respect celor carora incerci sa te adresezi.Scuze de offtopic. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum