Vizitator tornado220 Postat Mai 8, 2009 Partajează Postat Mai 8, 2009 Buna ziua! Sunt fericitul posesor al unui Daewoo Tico.As dori sa stiu daca exista vreo schema cu leduri pentru un turometru, si daca se poate adapta pentru motorul cu 3 cilindri. Link spre comentariu
johans Postat Mai 24, 2009 Partajează Postat Mai 24, 2009 Salut,gasesti turometru pentru tico,matiz pe http://www.adelaida.ro. La tine e simplu ,la mine la fiat panda, am doua bobine de inductie si nu stiu ce turometru sa adaptez .Este posibil sa mearga si la mine cu K1 la prima pozitie ?,2 cilindri 4 timpi? mentionez ca motorul are 1108 cm ,4 cilindri in linie(injectie electronica Multipunct) Cu stima. Link spre comentariu
Dr.L Postat Mai 24, 2009 Partajează Postat Mai 24, 2009 ori legi turometrul la o singura bobina si il setezi pt 1 singura bobina,ori insumezi semnalele de la ambele bobine cu niste diode rapide si il setezi pe 4 cil Link spre comentariu
johans Postat Mai 25, 2009 Partajează Postat Mai 25, 2009 Multumesc.Am sa comand un turometru si am sa incerc conectarea la o singura bobina. Link spre comentariu
Dr.L Postat Mai 25, 2009 Partajează Postat Mai 25, 2009 am scris eu aiurea acolo ,deci il legi la 1 bobina si-l setezi pt 2 cilindrii Link spre comentariu
johans Postat Mai 25, 2009 Partajează Postat Mai 25, 2009 Asa ma gindeam si eu ,e mai ciudat la fiat .Multumesc . Am montat acum doi ani un turometru de la un aro pe o dacie 1310 si imi indica turatia la jumatate,tin minte ca am modificat o rezistenta pe intrare si a mers . Am gasit pe net turometre mici care se monteaza pe stilpul masinii si ma gindeam poate merge decapsat si calibrat pentru 2 pistoane ,4 timpi Mentionez ca la aro avea un senzor montat pe carcasa cutiei de viteze in dreptul volantei si mai avea un modul intre senzor si turometru . Link spre comentariu
johans Postat Mai 25, 2009 Partajează Postat Mai 25, 2009 inca o poza . Scuzati-ma nu au mers doua poze deodata. Link spre comentariu
Vizitator tornado220 Postat Mai 29, 2009 Partajează Postat Mai 29, 2009 este un model de tico (printre primele), fara injectie, cu carburator si o singura bobina de inductie. Link spre comentariu
johans Postat Mai 29, 2009 Partajează Postat Mai 29, 2009 Nu este nici o problema,culegi semnalul de pe bobina de inductie (de pe -) si setezi K3 in pozitia matiz, 3 cilindri ,4 timpi. Descarca prospectul care l-am atasat. Link spre comentariu
Dr.L Postat Mai 29, 2009 Partajează Postat Mai 29, 2009 toate ticourile au 1 singura bobina. alea cu 'injectie'(care e de fapt injectie monopunct) sunt tot cu carburator si restul instalatiei clasice + un limitator de noxe(parca) Link spre comentariu
johans Postat Septembrie 14, 2009 Partajează Postat Septembrie 14, 2009 Salut,Am o intrebare:...De ce la masini mai noi nu merge montat turometru pe bobina de inductie? .......... ...........Am inteles ca e destul de complicat de cautat semnalul in ECU si s-ar putea sa fie capsulat la modelele care nu au din fabrica.............e singurul lucru care nu imi place la acest fiat panda activ/2008. Ma poate ajuta cineva cu vreo schema cu preluarea semnalului de pe fisa ? Cu stima. Link spre comentariu
johans Postat Octombrie 4, 2009 Partajează Postat Octombrie 4, 2009 Salut,Am o intrebare : Vreau sa ma leg de firul + ,de la una din bobinele de inductie (avand doua ),cu un turometru de dacie doar de test . Va rog sa-mi spuneti ce as putea intercala intre firul de + si turometru , pentru a nu strica ceva .....masina are ecu si nu gasesc de unde sa ma leg si as incerca asa. Risc sa stric Ecu?Ps. Turometru e functional si l-am probat pe dacie.Cu stima , Link spre comentariu
johans Postat Octombrie 4, 2009 Partajează Postat Octombrie 4, 2009 Am gresit! Scuze.........pe minus am vrut sa zic (la bobina) Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum