Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Traseu electronic auto


Vizitator Martzianu2

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 54
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • miron1947

    12

  • Dr.L

    11

  • daniels

    11

  • Felis

    8

Top autori în acest subiect

Vezi la magazinele cu piese daewoo sau la alte magazine unde se vand carbuni (de obicei se folosesc la motoare electrice,dar daca dimensiunile se potrivesc,ar trebui sa mearga si in alternator)Insertia de cupru (cred ca) e doar firul de contact (deci sunt cam consumati)Uite cum arata ai mei (destul de putin folositi): [attachment=0]Copy of SA400769.JPG[/attachment]Alternatoarele nu sunt la fel (al tau e cu 3 faze si are 120A,al meu e cu 4 faze si are 85A),dar ambele sunt de pe masini daewoo (al tau e de leganza sau nubira cred,al meu e de espero(poate si cielo)) si d-aia au multe similaritati :da

Link spre comentariu

sunt si carbuni de grafit cu incluziuni de cupru dar nu-i recomand datorita duritatii lor ceea ce duce la consumarea rapida a colectorului chiar daca carbunii rezista mai mult. se potrivesc bine carbunii de aspirator (ideal,Ap20,sau unii de la polizoarele unghiulare,bormasinietc)dat pot fi si confectionati din alti carbuni mai mari ca dimensiuni.

Link spre comentariu

al meu e cu 4 faze si are 85A

Toate alternatoarele care le-am vazut pina acum sint trifazate! Cum sint dispuse infasurarile unui alternator cu 4 faze si cum este "desenata" puntea redresoare?

 

Am notat pe poza unde cred eu ca sint conectate cele 3 faze ale alternatorului.

Link spre comentariu

Puntea redresoare e cu 8 diode in loc de 6...singura diferentaO sa pun o poza si cu statorul...infasurarile mi se par imbarligate :rade:Daca te uitai atent,vedeai ca sunt 4 diode de putere acolo[attachment=1]Copy of SA400788.JPG[/attachment][attachment=0]Copy of SA400790.JPG[/attachment]

Link spre comentariu

uite ca sati raspund alternatoarele trifazate sunt utilizate la majoritatea autovehicolelor dar pentru autoutilitare si vehicole speciale se utilizeaza si cu mai multe faze (am intalnit chiar si cu 8 faze la vehicule destinate sa alimenteze aparatura atata doar ca si releul regulator e de constructie mai deosebita dat fiind ca alimenteaza 2 pana la 4 acumulatori separati dintre care doar 1 este pentru motorizare.)(si infasurarile sunt legate numai in stea.Practic poti sa vezi alternatorul ca pe un transformator cu mai multe infasurari identice in paralel fiecare redresata si apoi insumate tensiunile redresate pentru a putea utiliza diode de putere mai mica evitand in felul asta problemele de imperechere a lor in cazul punerii in paralel a mai multe diode in cazul unei singure infasurari de putere mare.)doar ca pentru fiecare faza in plus sunt adaugate inca 2 diode.(la motociclete ,scutere sunt alternatoare mono,bi,sau trifazice si sunt utilizate in functie de cilindreea motorului.La 50...125 Cm3 sunt mono si bifazice peste 125 Cm3 sunt de regula trifazice

Link spre comentariu

De ce in ultima poza cu statorul alternatorului, se vad trei capete cu fir dublu (de la stinga la dreapta - prima , a treia si a patra) si o a patra grupare (a doua din stinga), care are patru fire unite?

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări