Vizitator Martzianu2 Postat Mai 1, 2009 Partajează Postat Mai 1, 2009 Salut, am si eu nevoie de ajutor, vreau sa fac o inventie. un generator folosind alternatorul de la masina, respectiv dacia.Care ma poate ajuta sa-mi spuna cum pot face legaturile corecte intre ALTERNATOR, releu de tensiune si baterie? Va multumesc!respectiv o schema ar fi buna...Sunt incepator! Link spre comentariu
Vizitator zake Postat Mai 1, 2009 Partajează Postat Mai 1, 2009 + baterie la +alternator si + releu- baterie la -alternator si - releu excitatie(DF) releu la excitatie alternator Link spre comentariu
Vizitator Martzianu2 Postat Mai 1, 2009 Partajează Postat Mai 1, 2009 Mersi mult, vad ca acum face scantei cand fac contactul intre baterie alternator si releu, acum, o intrebare cam stupida. Cum verific daca incarca? Fara un tensiometru Link spre comentariu
Vizitator zake Postat Mai 3, 2009 Partajează Postat Mai 3, 2009 Nu stiu cum ai verificat componentele, dar fara aparat de masura... cam greu. Totusi, pune pe bornele bateriri un bec.de 12V. Cu alternatorul oprit sau fara excitatie, becul o sa aibe o anumita intensitate, luminoasa. cu alternatorul rotit,sau cu excitatia pusa, o sa fie lumina mai intensa. Link spre comentariu
daniels Postat August 2, 2009 Partajează Postat August 2, 2009 Am luat azi din targ un alternator cu scopul de a-l modifica pt a realiza un generator. L-am ales pt ca are statorul bobinat cu 2*1mm diametru. Alternatorul are partea electronica defecta, dar l-am luat pt bobinaj. Nu avea timbru sau alt element de identificare, dar dupa ce l-am desfacut pe regulator scria daewoo si probabil echipeaza tipul asta de masini. Ce ma nedumerit este faptul ca fiecare alternanta a statorului intra in puntea de diode de putere prin catodul unei diode de mica putere. Daca cunoasteti tipul de alternator va rog sa ma lamuriti ce e cu el. Link spre comentariu