Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Ce ziceti de asa ceva

Vizitator Nedelcu Andrei

Postări Recomandate

• Răspunsuri 15
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Vizitator ozy

Un kit de dezvoltare merita doar daca iti permiti.E adevarat ca poti testa rapid multe aplicatii.Eu as cumpara unul , ca prea multe montaje de test am facut, si cred ca am cheltuit mai multi bani decat costa un kit.

Link spre comentariu

Este bun numai daca esti "foarte incepetor" ! Daca te pricepi putin la electronica mai bine il faci singur.Eu unul,asa am facut,acum citiva ani cind m-am apucat de PIC-uri.Avantajul cu astea cu memorie flash,este ca poti sa-l testezi chiar in montajul final fara prea mari problem daca ai grija din proiectare sa-ti prevezi posibilitatea de programare pe ICSP.Don Mario

Link spre comentariu
Vizitator DocX

zi-ne shi noua cum l-ai facut ...poate mai sunt incepatori pe-aici care n-au chef sa dea banii pe un kit de dezvoltare asha ca mai bine ishi fac unul.

Link spre comentariu

Caut schema si daca o mai gasesc (am facut-o acum 3 ani) o pun pe forum daca imi explica si mie cineva cum se face chestia asta,ca nu am mai facut-o niciodata.De fapt cred ca ar trebui sa fac un topic nou care sa se numeasca " Ce-si face omul cu PIC-ul lui " C eziceti de chestia asta ?Don Mario

Link spre comentariu

Va rog sa ma scuzati ca nu am stiut ! Nu am vrut sa va supar !Nu se va mai repeta ! Stiti don' sef eu nu ma prea pricep la d'astea !Io mai mult cu ielectronica, nu cu cartea !Va rog sa nu ma pedepsiti, don' sef, va rog frumos, ca am 2 copii de crescut acasa ! Sa traiti.............sa traiti..............sa traitiDon Mario

Link spre comentariu

Hmmm, ciudat. Io n-am avut nici o problema? Oare ai portul de ftp blocat? Ai frun firewall p-acolo? Cum incerci sa te logezi? Eu intru cu ftp-ul din WinBlows si merge la ficus.