mikella Postat Aprilie 24, 2009 Partajează Postat Aprilie 24, 2009 as vrea sa fac urmatoarea schema.cu ce as putea inlocui tranzistorii tip in caz ca nu gasesc exact de aia.momentan sunt in cipru si astia habar nu au ce piese le ceri.parca le ceri ozneuri zice ca nici nu exista asa ceva.a incercat cineva schema asta face ceva?merita munca si banii bagati?multumesc.imi pare rau dar nu pot pune imaginea sunt tranzistori tip142,tip41si respectivtip147 http://i41.tinypic.com/avpgko.jpg IN SFARSIT AM REUSIT SA PUN SI SCHEMA Link spre comentariu
djlove Postat Aprilie 24, 2009 Partajează Postat Aprilie 24, 2009 E o schema foarte primitiva, eu spun ca nu merita realizata. Cauta la sectiunea amplificatoare o schema pe nevoiele tale, la care ii poti gasi si componentele acolo in Cipru.Multa bafta, Bogdan. Link spre comentariu
mikella Postat Aprilie 24, 2009 Autor Partajează Postat Aprilie 24, 2009 NU PRE MA ARUNC CU CAPUL INAINTE ASA TARE CA SUNT FOARTE INCEPATOR SI DACA O FAC PE ASTA SUNT MULTUMIT.ORCUM MERSI DE RASPUNS Link spre comentariu
zal Postat Aprilie 24, 2009 Partajează Postat Aprilie 24, 2009 Nu va merge decît cu modific?ri substan?iale, practic va rezulta o alt? schem?. A, ?i puterea real? e la jum?tate cît scrie acolo.Ai primit un sfat mai sus, de ce nu-l urmezi? Link spre comentariu
mikella Postat Aprilie 24, 2009 Autor Partajează Postat Aprilie 24, 2009 OK DACA SPUNETI VOI CARE CUNOASTETI! RECOMANDATIMI VA ROG O SKEMA CEVA CU CARE AS PUTEA SA INCEP.VA REAMINTESC CA SUNT INCEPATOR DAR MA PRIND REPEDE.MULTUMESC ps AS PREFERA SA LUCREZE CU 12 VOLTI CA AM LA INDEMANA TRANSFORMATOARE DE ASTEA Link spre comentariu
zal Postat Aprilie 24, 2009 Partajează Postat Aprilie 24, 2009 P?i alege o schem? cu un integrat, astea sînt u?or de f?cut ?i î?i exersezi îndemînarea cu ocazia asta, mai înve?i despre leg?turi, ecran?ri, surse, etc.P.S. Nu mai scrie cu majuscule, c? se d? ban pe aici ptr. asta. Link spre comentariu