Vizitator smd_smt Postat Aprilie 19, 2009 Partajează Postat Aprilie 19, 2009 Salut, lucrez la un proiect RTC pe I2C si am o nelamurire de programare. Pentru a initializa ora , data , etc folosesc un tabel cu variabile a 8 biti (deocamdata 4 pentru test ) si un pointer ce indica adresa de baza a tabloului. La apelarea functiei (in simulare)totul merge perfect doar ca dupa transmiterea ultimei variabile pointerul se mai incremneteaza o data si transmite inca o valoare.Atasez un fisier text cu acea partea de program. Link spre comentariu
Liviu M Postat Aprilie 19, 2009 Partajează Postat Aprilie 19, 2009 Eu cred ca tabloul tau ar trebui sa se termine cu 0 (sau NULL, daca o fi definit), adica sa fie unsigned char timp[5]={30,40,50,1,0};sau unsigned char timp[5]={30,40,50,1,NULL};. Da' dupa cum am mai zis altadata eu sunt un programator cam slabut, asa ca daca nu e asta imi cer scuze anticipat. Link spre comentariu
Vizitator smd_smt Postat Aprilie 20, 2009 Partajează Postat Aprilie 20, 2009 Multumesc, merge asa cum ai spus tu, cu ultima variabila a tabloului caracter nul. Link spre comentariu