Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cine are vreo schema de detector de radar? :P

Vizitator dark2peu

Postări Recomandate

• Răspunsuri 18
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• ghettoman

4

• bolek

2

• i0nutzb

1

• avengers

1

Top autori în acest subiect

• 2 săptămâni mai târziu...

in plus.. sunt cam ilegale :evil:

sunt doua tipuri de antiradar,primul tip detecteaza radarul si acestea nu sunt ilegale,iar al doilea tip care bruiaza radarul ,acestea sunt ilegale
Link spre comentariu
Vizitator lucian_v

ghettoman - fara nici o suparare, dar eu sunt asa mai incepator in domeniul electronicii imi poti explica si mie cum efectuezi reglajul la un detector de radar? personal nu cred ca e posibil acasa. eu cred ca e imposibil nu "nasol".imi cer scuze daca am suparat pe cineva dar parerea mea este ca pentru 130 euro cat costa un detector bun ........

Link spre comentariu
Vizitator byteworks

sunt doua tipuri de antiradar,primul tip detecteaza radarul si acestea nu sunt ilegale,iar al doilea tip care bruiaza radarul ,acestea sunt ilegale

Ambele sint ilegale, e vorba sa dea liber la primele, dar legea cred ca pluteste pe undeva prin comisii. Sau a iesit deja? N-am vazut nimic pe forumul Dacia, si acolo-i tot ce misca in materie.
Link spre comentariu

ghettoman - fara nici o suparare, dar eu sunt asa mai incepator in domeniul electronicii imi poti explica si mie cum efectuezi reglajul la un detector de radar? personal nu cred ca e posibil acasa. eu cred ca e imposibil nu "nasol".imi cer scuze daca am suparat pe cineva dar parerea mea este ca pentru 130 euro cat costa un detector bun ........