iahim999 Postat Aprilie 17, 2009 Partajează Postat Aprilie 17, 2009 Nu stiu ce sa fac,dar ceva nu e bine cu incarcarea si am vrut sa cumpar alt acumulator,dar bine ca nu am luat ca nu imi face garantie daca nu incarca 14.La mine imi incarca 14,dar cand turez motorul scade,iar cu farurile aprinse scade la 13,30V ceea ce nu e bine de locCu pornirea nu am probleme,releu l-am schimbat,dar cineva imi zicea de diode ca ele ar putea sa fieAjutati-ma daca ati intalnit problema sau macar o parere Link spre comentariu
Blind Postat Aprilie 17, 2009 Partajează Postat Aprilie 17, 2009 Cand ai schimbat cureaua de la alternator? Ai verificat sa vezi daca mai trebuie intinsa sau nu? Link spre comentariu
niq_ro Postat Mai 12, 2009 Partajează Postat Mai 12, 2009 la http://www.buchanan1.net/charge.shtml gasesti modul de conectare al alternatorului, cu releul si becul din bord (care-i foarte important).... dupa cum se observa, exista puntea de diode principala, cea formata din diodele de jos si stanga + puntea auxiliara, formata din diodele de sus... la punerea contactului, becul trebuie sa se aprinda, dupa ce pornesti masina (si ce se tureaza motorul) releul este alimentat prin bec, apoi alternatorul debiteaza tensiune si se alimenteaza prin puntea secundara... masoara tensiuneA pe B+ (care e tensiunea de o ai la bormele bateriei) si apoi pe D+ (care-i tensiunea care alimenteaza releul), ele ar trebui sa fie identice... daca D+ e mai mica decat B+ e "dusa" una din diodele de sus, daca D+ e mai mare decat B+ e "dusa" una din puntea principala... o mica diferenta poate fi intre ele daca acumulatorul e descarcat si ai multi consumatori... masoara si apoi mai vedem Link spre comentariu
Felis Postat Noiembrie 21, 2009 Partajează Postat Noiembrie 21, 2009 un alt caz cand tensiunea coboara la pragul respectiv e cand infasurarile au lipituri proaste la 1 sau 2 din conexiunile de diode sau se strapung(curenti mari de fuga )diodele in sarcina. la fel o conexiune de masa proasta a alternatorului genereaza acelasi defect Link spre comentariu
Vizitator Postat Noiembrie 21, 2009 Partajează Postat Noiembrie 21, 2009 Sal.E bine sa desfaci si sa cureti foarte bine legaturile de la masa(cele care pleca de pe blocul motor la caroserie)alea cu tresa de cupru.Vizual arata foarte bine dar apar rezistente de contact unde apar pierderi insemnate de tensiune din cauza oxidarii.Modelul asta de alternator este foarte robust,odata pornit motorul chiar daca desfaci o borna la baterie nu se intampla nimic rau.Eu nu am reusit nicicum sa distrug un astfel de alternator(l-am pus si in scurt).Masoara cat incarca intre carcasa alternatorului si iesire(daca ai surub e simplu ,daca e mufa cu doi papuci lati si unul ingust poti intepa cablul de langa papucii lati cu un ac si masori tensiunea),apoi masori pe bornele bateriei.Sigur o sa gasesti o diferenta de aprox.1V mai mica la bornele bateriei din cauza contactelor imperfecte. Link spre comentariu
iahim999 Postat Decembrie 10, 2009 Autor Partajează Postat Decembrie 10, 2009 Multumesc tuturor era de la curea,cum am schimbat-o s-a lasat si nu era destul de intinsa Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum