Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Nordmende N2121CB

quinn

Postări Recomandate

• Răspunsuri 37
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• leoncris

5

• vasile eugen

4

• langa

4

• quinn

2

Top autori în acest subiect

Imagini postate

schema in atach, tv-ul nu este in TG?Atentie mare la :-condensatorii de recuperare de pe colector final linii,sunt 2 bucati de 7,2nf/1600vverifica si irf 630...mai pica si trafo linii, cateodata

Link spre comentariu
  • 2 luni mai târziu...

la intreruperea lui C420 [era crapat si intrerupt] s-a mai ars:D811 din alimentareV403=J6810 final linii ?V402=IRF830 din EWcircuitul video TDA6107unde sunt televizoarele nordmende de altadata made in germany? :speriat

Link spre comentariu
  • 5 luni mai târziu...

Am si eu acest model de TV..Defectul consta in faptul ca se tot micea imaginea uneori...iar acum a aparut doar o linie orizontala pe ecran...si dupa un timp a iesit fum din TDA6107....Am schimbat conzi din primarul sursei...am verificat tensiunile si par bune...Intrebarea mea este...acum inainte de a pune alt tda6107...ar mai trebui verificat alceva sau mai tre sa schimb si alti condensatori?...

Link spre comentariu

citeste tot ce s-a scris mai sus.Obligatoriu trebuie schimbati cond de recuperare 7,2nF/2000V 2buc.Din cauza lor se modifica dimensiunea imaginii apoi s-a ars finalul video.Verifica si tensiunile din sursa de alimentare.schema e data mai sus.

Link spre comentariu

Am verificat conzi DE 7,2nF din colectorul tranzistorului BV..si unu din ei era intrerupt...iam inlocuit....dar pe langa finalul video mai era dus si irf630 ..din est-west...lam inlocuti si pe el...am pus finalul video tda...si acum TOT ESTE OK..TV FUNCTIONEAZA PERFEC..MULTUMESC PT SFATURI.....!!!!!!!

Link spre comentariu