Vizitator xrt3 Postat Aprilie 10, 2009 Partajează Postat Aprilie 10, 2009 salut tuturor electronistilor!Am un prieten, si-a luat omu un Rover de prin Germania, merge bine e super multumit de el dar.... in zece ore i-se descarca bateria, prima oara pus-o pe redresor, a vazut k nu tine a mai pus-o de cateva ori ... apoi sa dus a cumparat una noua .... la fel.... unii zic ca ar avea un scurt pe undeva.... eu am verificat sa nu aiba vr-un bec aprins si scapat prin caroserie... acum vin eu si va intreb cum vad daca are scurt, daca are scurt cum vad unde e buba... ca nu putem sa desfacem toata cablaria de pe masina.... si a doua la mana daca nu e scurt ce ar putea fi .... ma gandesc ca daca nu ar incarca alternatoru ... ar consuma "direct" din baterie in timpu mersului, nu? ... dar lui i se descarca chiar si in garaj...... Link spre comentariu
Dr.L Postat Aprilie 10, 2009 Partajează Postat Aprilie 10, 2009 ai ceva consumator cuplat tot timpulintercaleaza un ampermetru pe +ul bateriei si incepe sa scoti din sigurante pana nu mai exista consum Link spre comentariu
Felis Postat Aprilie 11, 2009 Partajează Postat Aprilie 11, 2009 Unele autoturisme au consum si in stBy destul de marisor pe unitatea de alarma si GPS pozitioner.De multe ori se datoreaza unei programari defectuase a alarmei si ca urmare a ?pacalirii?diferitelor module de catre mecanicii isteti care au observat ei ca ar fi in plus anumite componente(relee,diode,rezistente)si le-au inlocuit cu strapuri Link spre comentariu
nicolaus Postat Aprilie 11, 2009 Partajează Postat Aprilie 11, 2009 Scoate din mufa bricheta daca ai ceva, vezi sa nu ramana aprins vreun bec(torpedou, portbagaj etc), ai radio neoriginal(cat consuma in stand-by ?) si ce a mai spus Felis. Link spre comentariu
iop95 Postat Aprilie 11, 2009 Partajează Postat Aprilie 11, 2009 Cu un ampermetru tip cleste vezi ce consum este in stare de repaos (masina nepornita); nu cred ca trebuie sa fie mai mare de 1-2A; depinde ce consumatori sunt alimentati fara contact pus. In functionare, idem, poti sa masori curentul dat de baterie, eventual cel dat de alternator (se mareste turatia motorului - si vezi daca exista un curent de incarcare). Ceva in scurt nu cred ca poate fi, ar fi sarit sigurantele, poate un consumator maricel care "ramane" alimentat (din cauza unui defect in sistemul de control). Vezi daca exista sisteme de incalzire (combustibil, apa, scaune, caldura habitaclu, degivrare). Link spre comentariu
djlove Postat Aprilie 12, 2009 Partajează Postat Aprilie 12, 2009 intercaleaza un ampermetru pe +ul bateriei si incepe sa scoti din sigurante pana nu mai exista consumMetoda asta este foarte buna, pune mana si incerc-o si apoi revi cu detalii. Asta o poti face fara motor pornit si fara contact pus. Link spre comentariu
zvasile Postat Aprilie 12, 2009 Partajează Postat Aprilie 12, 2009 am intalnit o problema asemanatoare,era din cauza casetofonului care nu era original a masini si nu era legat pe contact,mergea casul si fara contact Link spre comentariu
ari_panterra Postat Aprilie 12, 2009 Partajează Postat Aprilie 12, 2009 ''am intalnit o problema asemanatoare,era din cauza casetofonului care nu era original a masini si nu era legat pe contact,mergea casul si fara contact'' de acord cu tine dar cat ar fi el de gurmand,casul,tot nu descarca o baterie in 10 ore,oprit fiind=>solutia lui Dr.L si eliminarea rand pe rand a sigurantelor pana se gaseste problema.p.s. eu am avut problema asemanatoare cu electro-motorul,mai exact mi-a curs ulei pe bendix si in combinatie cu alte impuritati s-a format un fel de rezistenta care-mi consuma acumulatorul.succes! Link spre comentariu
zvasile Postat Aprilie 13, 2009 Partajează Postat Aprilie 13, 2009 ''am intalnit o problema asemanatoare,era din cauza casetofonului care nu era original a masini si nu era legat pe contact,mergea casul si fara contact'' de acord cu tine dar cat ar fi el de gurmand,casul,tot nu descarca o baterie in 10 ore,oprit fiind=>solutia lui Dr.L si eliminarea rand pe rand a sigurantelor pana se gaseste problema.p.s. eu am avut problema asemanatoare cu electro-motorul,mai exact mi-a curs ulei pe bendix si in combinatie cu alte impuritati s-a format un fel de rezistenta care-mi consuma acumulatorul.succes!imi descarca bateria de seara pana dimineata,am pus casul pe contact(alimentarea)si nu am mai avut probleme Link spre comentariu
nicolaus Postat Aprilie 14, 2009 Partajează Postat Aprilie 14, 2009 Problema din cauza alternatorului a avut un cunoscut chiar la un Rover(nu stiu modelul, un benzinar mijlociu).La unele autoturisme daca se depaseste 50-75 mA consum in stand-by, se considera peste limita.Atentie, dupa cuplarea ampermetrului, se lasa cam 1-2 min pentru a se stabiliza consumul de mers in gol.Metoda cu scoaterea sigurantelor este utila atunci cand stii consumul etajului de la care ai scos siguranta. Link spre comentariu
Vizitator ionut100 Postat Aprilie 14, 2009 Partajează Postat Aprilie 14, 2009 Si eu am avut o problema de genul acesta la un Peugeot ramaneau cuplate bujile cu incadescenta . Link spre comentariu
ari_panterra Postat Aprilie 14, 2009 Partajează Postat Aprilie 14, 2009 Si eu am avut o problema de genul acesta la un Peugeot ramaneau cuplate bujile cu incadescenta .la diesel-ul tau daca se intampla ce spui,ramaneai fara baterie in mai putin de 10 min,el cred ca are altceva,nu cu consumul unor buji cu incandescenta dar nici mic,ca doar spune ca ramane fara baterie in aprox o noapte.pana nu iei la verificat prin excludere totul,nu vei scapa de belea.succes! Link spre comentariu
Felis Postat Aprilie 15, 2009 Partajează Postat Aprilie 15, 2009 ari_panterra arata-mi mie o bujie cu incandescenta care rezista 10 minute fara sa se arda(tensiunea nominala a unei bujii este de doar 11,25V.La o baterie bine incarcata se prajesc in mai putin de 2 minute.De aceea timpul maxim admis de cuplare este de 26....30 secunde.Asta la o temperatura sub -15 grade celsius)Da sunt cazuri cand alternatorul papa bateria (e cazul cand diodele din punte sunt imbatranite si au curent mare de pierderi. dar de regula alea cam iau foc in sarcina)Dar cele mai dese cazuri care le-am intalnit au fost ori straparea unui releu de forta sau lipirea contactelor lui care alimentau prin contacte calculatoarele masinii(care in StBy iau aproape 10 A).A mai e ceva daca autoturismu a fost facut pentru tari nordice au un sistem de iluminare special pe timp de repaus care trebuie dezactivat (in tarile nordice in momentul cand parchezi si iei contactul se aprind automat pozitiile e o masura luata de ei ca masinile sa fie vizibile cand stationeaza datorita conditiilor climatice.Dar pentru parcarea in garaj sau parcare exista optiunea si de inactivare) Link spre comentariu
ari_panterra Postat Aprilie 15, 2009 Partajează Postat Aprilie 15, 2009 felis,aici te contrazic putin,avand bord(si contact) de benzinar montat pe o croma 2,5td,am uitat 3-4 minute contactul pus(contact pe bujiile incandescente)si nu am observat nimic negativ,nici miros si nici baterie slaba(aveam o varta de mertz de 100A ).hai ca am dat-o in off topic,sorry Link spre comentariu
Vizitator xrt3 Postat Aprilie 17, 2009 Partajează Postat Aprilie 17, 2009 din pacate sunt eu mai interesat sa ii rezolv problema decat e el... in fine... l-am pus sa puna un bec intre borna minus a bateriei si cablul de minus al masinii ( in timp ce plusul e legat) si sa vada daca se aprinde respectivu bec.... ideea e ca a facut asta si i sa aprins, se aprinde si daca pune intre tabla masinii si minusul bateriei... deci ar avea un scurt .... in plus daca scoate mufa de la alternator .... becu se stinge... deci se pare ca cei care au indicat spre alternator au avut dreptate... eu unu nam putut sa ma uit direct la ea ... eu sunt in bucuresti iar tipu e de pe la tzara .... ar ami fi ceva... eu am un multimetru normal... de 15ron di piatza care masoara pana la 10A ... bateria are vro 60A, sa intzeleg ca daca il folosesc p-ala se arde... ma gandesc daca pun in serie ... intre plusul bateriei si firu rosu ala aparatului... un bec de masina, un halogen ceva... se mai arde ? mai masoara amperaju? p.s. am inteles ca pt masurarea amperajului se pune firu rosu pe plusul bateriei-generatorului, firul negru pe unul dintre fire al consumatorului(bec in cazu meu) iar celalalt fir al becului.... pe minusu bateriei... ( scriu de mesaju asta de la serviciu.... de asta e atat de... ) Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum