Vizitator atilacarmen Postat Iunie 24, 2010 Partajează Postat Iunie 24, 2010 Domnilor... Vad ca nu va e gandul la injectoare. Dupa mai multa cautari am reusit sa aflu raspunsul la intrebarea de mai sus.Injectoarele ""Common rail" cer undeva la 9A pe deschidere si dupa aia 5A pe perioada de mentinere. Comanda se cheama "Peak & Hold". Eu am verificat consumul injectoarelor la o tensiune de 4 v la modelele DELPHI si asa este. Au o rezistenta interna de sub 1 ohm. Pentru comanda lor exista un C.i. specializat care se cheama (LM 1949 - Injector Driver)Daca studiati Datasheet-ul, veti observa Peak & Hold-ul la care ma refer. Sa revenim. Pentru un banc de testare (care nu functioneaza mai mult de 5 minute) Nu avem nevoie de "Hold".Deci nu avem nevoie de C.I. specializat. Racirea injectoarelor o asigura combustibilul care circula prin el. Plus ca ele oricum functioneaza la o temperatura de minim 250 grade (asa sunt din constructie) Pentru injectoarele de acest model "Peak"-ul e la 5ms si "Hold"-ul intre 8 si 35 ms(in functie de regimul motorului) Asa am citit pe marele NET. Poate gresesc... Aici apare o chestie interesanta. Oameni care stiu si nu vor sa vorbeasca si oameni care... stiti voi mai departe. Deci ramane sa experimentez pana reusesc sa construiesc asa ceva. Info. pe Net sunt foarte succinte, ( se castiga bani frumosi de aici ).Partea de comanda am realizat-o. Pot regla varfurile de comanda intre 5 si 100 ms. (chiar mai mult) Mai ramane partea de putere. ( 4Vvv LA 10A ) ( cred ca 4 X 2N3055 ajung ) Voi ce parere aveti ? Deschidem topic nou ? Gen : ( Fuel Injector Driver ) Sunt oameni interesati sa realizeze asa ceva ?Daca nu... Va doresc noapte buna !!!! Sa auzim numai de bine!!! Link spre comentariu
d2134 Postat Iunie 26, 2010 Partajează Postat Iunie 26, 2010 LM1949 se gaseste in Romania la pretul de pornire de 4.55Euro + TVA.Daca va spun unde sau dau un link se va considera reclama neplatita si se va gasi un moderator care sa dea cu DELETE.Asa ca... detalii pe mesageria privata! Link spre comentariu
radioman Postat Octombrie 5, 2010 Partajează Postat Octombrie 5, 2010 Sal all.Are cineva o schema de generator pt.injector,ar mai fi si partea de reglare a presiunii pe rampa in functie de semnalul dat de senzorul de pe rampa sa comande supapa de reglare a presiunii de pe pompa,de ex vreau sa o mentina la 200bar,cu un pic16f88,16f877 cred ca ar mere... Link spre comentariu
Vizitator culmesm Postat Decembrie 1, 2012 Partajează Postat Decembrie 1, 2012 Incerca o valva mecanica pentru mentinerea presiunii constante si vezi poate iese Link spre comentariu
ultra Postat Ianuarie 15, 2013 Partajează Postat Ianuarie 15, 2013 Supertare forumul, felicitari! Caut de ceva vreme un generator de impulsuri de 12v, max. 20-30A, frecventa reglabila in domeniul 1- 10 Hz ( limita superioara nu este batuta in cuie, doar sa fie in spectrul "vizibil"). As vrea sa-l folosesc ca simulator pentru deschiderea injectoarelor diesel common-rail; am pus max. 20-30A fiindca asa stiu ca sunt sigurantele auto, deci cam asta ar trebui sa fie limita maxima; stiu insa ca injectoarele nu se deschid cu un alimentator de 12V/1000mA, e prea slab. Durata impulsului e de ordinul milisecundelor, dar daca ar fi reglabila, ar fi grozav... Ideal ar fi ca generatorul sa aibe 4 iesiri sincronizate, pentru compararea functionarii simultane a celor 4 injectoare. Multumesc pentru ajutor. Salutari! Va pot face eu montajul electronic dorit, pentru actionarea injectoarelor Common Rail. Detin si o varianta analogica precum si una digitala, cu afisaj numeric. Link spre comentariu
ultra Postat Ianuarie 15, 2013 Partajează Postat Ianuarie 15, 2013 uite ce iti trebuie , ai si o adresa in care iti spune cum lucreaza (succes) Link spre comentariu
Vizitator armaghedon Postat Iulie 6, 2013 Partajează Postat Iulie 6, 2013 Va pot face eu montajul electronic dorit, pentru actionarea injectoarelor Common Rail. Detin si o varianta analogica precum si una digitala, cu afisaj numeric.Vreau si eu niste preturi va rog!Si vreau si un integrat lm1949Multumesc! Link spre comentariu
Vizitator armaghedon Postat Iulie 6, 2013 Partajează Postat Iulie 6, 2013 Supertare forumul, felicitari! Caut de ceva vreme un generator de impulsuri de 12v, max. 20-30A, frecventa reglabila in domeniul 1- 10 Hz ( limita superioara nu este batuta in cuie, doar sa fie in spectrul "vizibil"). As vrea sa-l folosesc ca simulator pentru deschiderea injectoarelor diesel common-rail; am pus max. 20-30A fiindca asa stiu ca sunt sigurantele auto, deci cam asta ar trebui sa fie limita maxima; stiu insa ca injectoarele nu se deschid cu un alimentator de 12V/1000mA, e prea slab. Durata impulsului e de ordinul milisecundelor, dar daca ar fi reglabila, ar fi grozav... Ideal ar fi ca generatorul sa aibe 4 iesiri sincronizate, pentru compararea functionarii simultane a celor 4 injectoare. Multumesc pentru ajutor. Salutari! Va pot face eu montajul electronic dorit, pentru actionarea injectoarelor Common Rail. Detin si o varianta analogica precum si una digitala, cu afisaj numeric. Vreau si eu niste preturi!Multumesc! Link spre comentariu
Vizitator bodomtv Postat Mai 29, 2015 Partajează Postat Mai 29, 2015 Domnilor... Vad ca nu va e gandul la injectoare.Dupa mai multa cautari am reusit sa aflu raspunsul la intrebarea de mai sus.Injectoarele ""Common rail" cer undeva la 9A pe deschidere si dupa aia 5A pe perioada de mentinere.Comanda se cheama "Peak & Hold".Eu am verificat consumul injectoarelor la o tensiune de 4 v la modelele DELPHI si asa este. Au o rezistenta interna de sub 1 ohm.Pentru comanda lor exista un C.i. specializat care se cheama (LM 1949 - Injector Driver)Daca studiati Datasheet-ul, veti observa Peak & Hold-ul la care ma refer.Sa revenim. Pentru un banc de testare (care nu functioneaza mai mult de 5 minute) Nu avem nevoie de "Hold".Deci nu avem nevoie de C.I. specializat. Racirea injectoarelor o asigura combustibilul care circula prin el.Plus ca ele oricum functioneaza la o temperatura de minim 250 grade (asa sunt din constructie)Pentru injectoarele de acest model "Peak"-ul e la 5ms si "Hold"-ul intre 8 si 35 ms(in functie de regimul motorului)Asa am citit pe marele NET. Poate gresesc...Aici apare o chestie interesanta. Oameni care stiu si nu vor sa vorbeasca si oameni care... stiti voi mai departe.Deci ramane sa experimentez pana reusesc sa construiesc asa ceva. Info. pe Net sunt foarte succinte, ( se castiga bani frumosi de aici ).Partea de comanda am realizat-o. Pot regla varfurile de comanda intre 5 si 100 ms. (chiar mai mult)Mai ramane partea de putere. ( 4Vvv LA 10A ) ( cred ca 4 X 2N3055 ajung )Voi ce parere aveti ? Deschidem topic nou ? Gen : ( Fuel Injector Driver ) Sunt oameni interesati sa realizeze asa ceva ?Daca nu... Va doresc noapte buna !!!!Sa auzim numai de bine Link spre comentariu
validae Postat Mai 29, 2015 Partajează Postat Mai 29, 2015 Nu înțeleg de ce ai citat postarea de mai sus fără să adaugi nimic....ce să înțelegem de aici ? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum