Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

generator impulsuri 12v


Vizitator Terror

Postări Recomandate

Vizitator Terror

Supertare forumul, felicitari!

Caut de ceva vreme un generator de impulsuri de 12v, max. 20-30A, frecventa reglabila in domeniul 1- 10 Hz ( limita superioara nu este batuta in cuie, doar sa fie in spectrul "vizibil"). As vrea sa-l folosesc ca simulator pentru deschiderea injectoarelor diesel common-rail; am pus max. 20-30A fiindca asa stiu ca sunt sigurantele auto, deci cam asta ar trebui sa fie limita maxima; stiu insa ca injectoarele nu se deschid cu un alimentator de 12V/1000mA, e prea slab. Durata impulsului e de ordinul milisecundelor, dar daca ar fi reglabila, ar fi grozav... Ideal ar fi ca generatorul sa aibe 4 iesiri sincronizate, pentru compararea functionarii simultane a celor 4 injectoare.

Multumesc pentru ajutor. Salutari!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 24
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Felis

    4

  • nicolaus

    3

  • ultra

    2

  • Badman

    1

Supertare forumul, felicitari!

Caut de ceva vreme un generator de impulsuri de 12v, max. 20-30A, frecventa reglabila in domeniul 1- 10 Hz ( limita superioara nu este batuta in cuie, doar sa fie in spectrul "vizibil"). As vrea sa-l folosesc ca simulator pentru deschiderea injectoarelor diesel common-rail; am pus max. 20-30A fiindca asa stiu ca sunt sigurantele auto, deci cam asta ar trebui sa fie limita maxima; stiu insa ca injectoarele nu se deschid cu un alimentator de 12V/1000mA, e prea slab. Durata impulsului e de ordinul milisecundelor, dar daca ar fi reglabila, ar fi grozav... Ideal ar fi ca generatorul sa aibe 4 iesiri sincronizate, pentru compararea functionarii simultane a celor 4 injectoare.

Multumesc pentru ajutor. Salutari!

Nici nu o sa le deschizi doar electric .Trebuie indeplinita obligatoriu si conditia de presiune(presiunea este in limitele 1200......1800 bar)poti indeplini cele 2 conditii?

si cu tensiunea de 12 v la 30 de A iar gresesti finalii livreaza comenzi de amplitudine de doar 2VvV si curentul destul de mic ti-as fi pus o oscilograma de la un sprinter de exemplu dar acum am de rezolvat niste probleme mai grave datorate unei bucurii facute de ?superperformantii? nostri distribuitori de energie electrica (au reusit sami farame 2 HDD si toate datele dupa ele numa vreo 500 de giga,un fleac dar asta aum ma face sa muncesc sa recuperez datele dupa hdd si sa caut in toate salvarile facute.)

Link spre comentariu
Vizitator Terror

Bine, hai sa dau mai multe detalii: in momentul de fata deschid injectorul cu o baterie auto de 12v/74Ah, printr-o apasare de buton de sonerie... Orice tip de injector, Sprinter, Cdi, Hdi, Dci, etc. Se poate si fara presiune, poti incerca, ai sa auzi cum tacane. Oricum, ti-ai dat seama ca eu il repar, deci am si presiune. Doar ca vreau sa trec la un alt nivel, un upgrade, sa si vizualizez pulverizarea. Nu prea sunt avansat in electronica, sunt inginer auto, de asta v-am cerut ajutorul, asa ca orice parere este binevenita. Salutari tuturor!

Link spre comentariu

Eu vizualizez prin monitorizarea cantitatii date pe retur, odata in timpul functionarii motorului, alta data fara sa porneasca motorul dar dand la automat.M-am gandit si la alta modalitate, dar nu am realizat unele conditii, cum ar fi o presiune constanta permanent.Tensiunea/timp as fi realizat-o...

Link spre comentariu
Vizitator Terror

Eu vizualizez prin monitorizarea cantitatii date pe retur, odata in timpul functionarii motorului, alta data fara sa porneasca motorul dar dand la automat.M-am gandit si la alta modalitate, dar nu am realizat unele conditii, cum ar fi o presiune constanta permanent.Tensiunea/timp as fi realizat-o...

Folosesc si eu metoda asta, dar stii cum e...tindem spre perfectiune, si inca nu ne permitem un stand profesional.Poate cu timpul vom reusi si cu asta. :da Bafta!
Link spre comentariu

Bine, hai sa dau mai multe detalii: in momentul de fata deschid injectorul cu o baterie auto de 12v/74Ah, printr-o apasare de buton de sonerie... Orice tip de injector, Sprinter, Cdi, Hdi, Dci, etc. Se poate si fara presiune, poti incerca, ai sa auzi cum tacane. Oricum, ti-ai dat seama ca eu il repar, deci am si presiune. Doar ca vreau sa trec la un alt nivel, un upgrade, sa si vizualizez pulverizarea. Nu prea sunt avansat in electronica, sunt inginer auto, de asta v-am cerut ajutorul, asa ca orice parere este binevenita. Salutari tuturor!

Sa va dau o veste proasta.Contrar celor ce stiti despre injectoarele clasice tipul asta de injectoare nu au absolut nimic in comun(in afara de faptul ca circula tot motorina prin ele)(de reparat au mai incercat si altii sa le repare rezultatul a fost blocuri motor faramate)daca v-ati fi uitat pe un datashhet pentru asemenea injector ati fi vazut ca sunt categorisite no depanabile parts atention very high presion bablalba. Ce auzi tacanind e comprimarea si dilatarea materialului piezo care constituie supapa de pulverizare deasupra lui se mai afla o supapa care se deschide doar la presiunea de lucru(este strict mecanica).Nu aveti nici un solenoid in constructiea acestiu tip de injectoare.În?eleg ca ar fi o reusita buna sa repuneti in circuit asemenea injectoare tinand cont de pretul deloc neglijabil a unui asemenea injector(500 euro nus de colea)dar la masurarea pe tester a conditiilor de lucru valoarea in care trebuie sa se incadreze este minim 0,94 maxim 1,5 ceea ce spuneti voi e metoda eprubetelor si e intradevar o metoda foarte eficienta in a descoperi injectoarele cu tendinta de a ramane blocate asta pentru ca exista totusi injectoare care dau totusi valori acceptabile pe tester dar in lucru mai fac nazuri mai ales cand supapa mecanica lasa deschis returul si nu se mai poate obtine mai ales la start presiunea minima in rampa de combustibil
Link spre comentariu
Vizitator Terror

Amice, considera subiectul incheiat... Din respect pentru forumul vostru nu vreau sa pornesc o polemica acum cu tine, crezi ce vrei si cu asta basta, tara asta e plina de destepti. Ala din poza e injector piezo? Noi de asta vorbeam? Asta e injector piezo-electric:

. Ma opresc aici. Sayonara!
Link spre comentariu

Calmitate, va rog.Se poate spune si simplu ca s-a gresit, intotdeauna adaugand si argumente.Hai sa-l lasam si pe ,,Felis'' sa rectifice sau sa sustina, dar la obiect si fara orgolii, nu de astea este nevoie, ci de informatii, solutii,ajutor.

Link spre comentariu

nicolaus eu ma opresc aici nu are rost sa vin cu date direct de la producatori si constatari de pe teren reale pentru ca metehnele sunt grele in romania si prefer sa lucrez cu cei din afara cel putin de la ei am informatii de ultima ora.

Link spre comentariu
  • Administratori

De asta toate forumurile romanesti sunt varza pentru ca romanul nu stie sa poarte o discutie civilizata. Bun, un user a gresit sau a spus o prostie dar asta nu inseamna ca trebuie sa-i dam in cap, doar colaborand se pot rezolva anumite probleme @FelisTe rog nu mai scrie cu rosu

Link spre comentariu
  • 2 luni mai târziu...
Vizitator alyfast

Salutare la toata lumea....! Cu toate ca urmaresc forumul de ceva timp....de abia acum postez si eu prima oara :jytuiyu Injectorul (sa luam ca referinta cel de 1.5 la reno' DCi) NU se alimenteaza cu 12V ci se alimenteaza cu 4Vv la 1000Hz(1khz) [cel putin bancul meu asa are frecventa de 1Khz si 4v]. La 12v tinand apasat pe acel 'buton' pus pe fir.......nu ma mai gandesc la consecinte (am vazut unul de laguna 1.9 DCi ARS din cauza ca a fost alimentat cu 12v); ma intreb cum de mai functioneaza acele injectoare alimentate direct din baterie :nebunrau: Repar de vreo 2 ani injectoare si nu am auzit niciodata de alimentare directa la 12v. In general la aceste injectoare se 'duce' supapa de retur si de aici apar problemele. Se schimba acea supapa se pune pe banc (si nu pe instalatii improvizate) si se testeaza de la 100-1000 bari. (un injector 'bun' pulverizeaza la 90bari - cam asta e presiunea minima; in special pt cele euro3 cu 4 fante la diuza). Sa auzim numai de bine !

Link spre comentariu
  • 8 luni mai târziu...
Vizitator luxornet

Supertare forumul, felicitari!

Caut de ceva vreme un generator de impulsuri de 12v, max. 20-30A, frecventa reglabila in domeniul 1- 10 Hz ( limita superioara nu este batuta in cuie, doar sa fie in spectrul "vizibil"). As vrea sa-l folosesc ca simulator pentru deschiderea injectoarelor diesel common-rail; am pus max. 20-30A fiindca asa stiu ca sunt sigurantele auto, deci cam asta ar trebui sa fie limita maxima; stiu insa ca injectoarele nu se deschid cu un alimentator de 12V/1000mA, e prea slab. Durata impulsului e de ordinul milisecundelor, dar daca ar fi reglabila, ar fi grozav... Ideal ar fi ca generatorul sa aibe 4 iesiri sincronizate, pentru compararea functionarii simultane a celor 4 injectoare.

Multumesc pentru ajutor. Salutari!

Va pot face eu montajul electronic dorit, pentru actionarea injectoarelor Common Rail.

Detin si o varianta analogica precum si una digitala, cu afisaj numeric.

Link spre comentariu
  • 3 luni mai târziu...
Vizitator atilacarmen

Va salut !!! Am un mecanic la mine in oras care ma tot bate la cap sa-i fac un tester pt. injectoarele comandate electric. Partea de hidraulica a zis ca o face el. Citind topicul asta, m-am cam lamurit care-i treaba. Concluzie : Un generator de tensiune variabila si frecventa variabila. Tensiune pana in 6v si frecventa pana in 1000Hz.Montajul electronic nu e complicat. (am bagat deja placuta la corodat) Totusi am o intrebare : Cam ce curent max. ''sug'' injectoarele astea ?

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări