Vizitator Alioshag Postat Martie 26, 2009 Partajează Postat Martie 26, 2009 Salutare,as avea nevoie de un rezistor cu stabilitate mare dpdv termic, un fel de opus al termistorului,as vrea sa'l inseriez cu o sonda de apa motor diesel, pentru a citi tensiunea de pe el cu ajutorul unui CAN,sunt incepator in ale electronicii, ma poate ajuta si pe mine cineva, exista asa ceva?sau vb despre lucruri SF?si daca exista si stiti unde as putea gasi va rog sa ma anuntati si pe mn, eventual sa imi dati un cod al acestui produs. Link spre comentariu
yo9hnf Postat Martie 26, 2009 Partajează Postat Martie 26, 2009 Termistoarele's de doua feluri :-NTC- cu panta negativa-PTC- cu panta pozitiva.Pe tine sa inteleg ca te intereseaza sa-ti creasca rezistenta functie de temperatura? Link spre comentariu
Vizitator Alioshag Postat Martie 26, 2009 Partajează Postat Martie 26, 2009 pe mine nu ma intereseaza un termistor, am deja unul(sonda de apa de la motor)eu am nevoie de un rezistor foarte stabil dpdv termic. Link spre comentariu
yo9hnf Postat Martie 26, 2009 Partajează Postat Martie 26, 2009 Ok...deci o rezistenta pe post de traductor de tensiune/curent.Pai nu pui rezistenta langa radiator ci o pui in habitaclu. Link spre comentariu
Vizitator Alioshag Postat Martie 26, 2009 Partajează Postat Martie 26, 2009 pai problema e urmatoarea:toata chestia asta vreau sa o fac pentru o combina, care initial nu avea cabina, apoi a fost pusa una de la alt utilaj(improvizatii);in prezent nu are o usa, deci practic eu asez aceasta rezistenta in aer liber.acea combina poate functiona la 40 grade C in timpul verii la paioase sau la temperaturi in jur de 0 grade C in timpul toamnei sau inceputului de iarna, daca se intarzie cu recoltatul.deci gandesc eu ca o diferenta de temperatura de 40-50 grade C nu e de trecut cu vederea.treaba asta as vrea sa o fac deoarece s'a stricat ceasul indicator, si unul original costa destul de mult. Link spre comentariu