Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Ciudatenie ceasuri bord


Vizitator andu911

Postări Recomandate

Vizitator suzu

azi am demontat instalatia de xenon, am pus becuri normale Philips Night Guide, 115 ron, set de 2 becuri.instalatia de xenon am sa o mut pe un VW Golf4, tot H7 are becul...sa vedem daca acolo face probleme.daca face, e clar ca are instalatia ceva...daca nu, am eu ceva la masina care nu se pupa bine cu instaltia de xenon...insa am gasit mai multe topicuri unde f multe persoane, majoritatea cu Laguna 2, nu i-au dat de cap nici pana azi.

Link spre comentariu
  • 3 luni mai târziu...
  • Răspunsuri 32
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • cristi_bv

    3

  • The Stressmaker

    2

  • Mesterul

    2

  • Stefan

    1

Vizitator gabi lazar

salut,am un golf 3 diesel motor 1,9 din "92am o ciudatenie cu ceasurile de bord : se reseteaza la zero in momentul in care ating 2800 de rotatii- se reseteaza trip , ceas, limbile cesurilor scad la zero se aprind martorii ca si cum acum ai pus contactul si apoi isi revin la turatiile din momentul respectiv . totul se intampla doar la nivel de ceasuri mersul motorului nu se schimba cu nimic.totul dureaza pana la o secunda dupa care isi revin pana la urmatorul moment in care ating 2800 de rotatii.ce trebuie facut sa pot sa rezolv acesta problema ?ps. am schimbat ceasurile de bord cu ale unui prientem si tot asa face deci faza cu cesurile defecte pica .

Link spre comentariu

Incearca sa gandesti logic. Daca ai schema electrica urmareste traseul comun al tuturor "ceasurilor" implicate in resetare. Daca totdeauna fenomenul apare la 2800 rpm atunci pe alimentarea comuna a indicatorilor exista ceva activat de calculatorul de bord care functioneaza problematic (ma gandesc la bobina releului de activare turbo sau schimbare regim functionare motor sau chiar AC sau clima ce o fi). Urmareste daca situatia se intampla si pe loc, nu numai in mers pentru a elimina senzorii asociati cutiei de viteza sau stare placute frana. Daca protectorul (siguranta fuzibila, sa zicem) este gen polyswitch atunci ea se reactiveaza dupa o anumita perioada de racire, suficienta ca turatia motorului sa scada sub 2800 rpm sau prin resetarea calculatorului de bord, comanda executata (alimentarea circuitului defect) in acel moment se intrerupe. Problema oricum are ca punct central calculatorul de bord sau ceva alimentat din acesta si care este activat la acea turatie.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări