Vizitator suzu Postat Decembrie 7, 2010 Partajează Postat Decembrie 7, 2010 si eu am aceeasi problema, am Laguna2 din 2005...de fiecare data cand pornesc faza scurta se "reseteaza" tot bordul, se aprind toti martorii din bord, cesurile pica si urca iar...etc...exact ca in momentul in care introduci pt prima oara cheia/cartela si astepti sa se stinga tot, dupa care, pornesti motorul. bateria este cea originala din 2005. daca nu am motorul pronit, nu se reseteaza nimic, farurile se aprind si se sting fara probleme...daca motorul este pornit, din 10 aprinderi, de 8 ori se reseteaza. am aceeasi instalatie pe un Scenic 2 din 2007, totul merge perfect. am vb la telefon cu diferiti insi care instaleaza xenon pe auto, uni spun: 1) filtre pt variatii de tensiune http://bluexenon.ro/produse/xenon/acces ... -set-2-buc 2) drosere de proasta calitate am sa incerc acele filtre...va anunt ce si cum am rezolvat. Link spre comentariu
Vizitator DariusJ Postat Decembrie 7, 2010 Partajează Postat Decembrie 7, 2010 Acelasi model de Xenon il are un prieten pe un Volvo S40 si lui nu-i face probleme.Astept cu nerabdare raspunsul tau referitor la filtru ala. Sunt curios daca merita sau nu cumparat. Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Decembrie 7, 2010 Partajează Postat Decembrie 7, 2010 Va scriu si punctul meu de vedere. Conditii existente: De obicei becul xenon este montat in far si droserul este pus pe langa peretele de separare intre motor si habitaclu in dreptul arcului. Cablaraia care pleaca din panou se face manunchi si trece paralel cu firele spre bec inspre partea din fata a masinii. Paralelismul acesta este pe o distanta destul de mare ajutat si de "aricii" de prindere pentru estetica. Acestea cred ca sunt conditiile existente la marea majoritate a autoturismelor cu problema aceasta. Din functionarea unui bec xenon (sau HID este cam acelasi lucru ca metoda de aprindere) de aici de exemplu (Eng): http://powerelectronics.com/power_manag ... ps-201007/ , aflam ca tensiunea de impuls la aprinderea la rece este in jurul la 3-4 kV si la cald in jurul la 20kV. Combinand cu conditiile de mai sus rezulta ca, prin inductie intre firele din acel manunchi, in special cele care transmit semnale catre panou, se induc tensiuni destul de mari care se injecteaza direct in electronica (probabil exista ceva circuite de protectie dar pe placa din poza nu le vad) provocand intrarea in protectie a electronicii, detectand conditie de defect si resetandu-se. Alta posibilitate ar mai fi oscilatiile de radiofrecventa care apar la aprinderea lampii sa se induca in traseele lungi din panou, traseele comportandu-se ca niste antene. Solutia ar fi o tresa mai buna la cablurile de alimentare a lampii xenon, in genul celor care exista la cablurile de televizor (ecran electromagnetic) si izolarea becului de tabla masinii (exista si aceasta situatie cand, la aprindere, sa cedeze izolatorul becului sau sa se conturneze daca este murdar) sau departarea cablurilor unele de altele in special de cele ale becului. Alta metoda ar fi ca sa se puna un filtru de deparazitare asemanator cu cel existent in sursele de calculator ( pentru cei care cunosc, este bobina si cele 2 condesatoare de pe alimentare) pe alimentarea droserului becului. Ar mai fi o varianta ca sa pui de proba droserul cat mai aproape de far si firele stranse manunchi sub el, mentinand o lungime de cablu paralela cu celelalte cat mai mica. Sunt cateva solutii care pot fi incercate. Link spre comentariu
Vizitator suzu Postat Decembrie 9, 2010 Partajează Postat Decembrie 9, 2010 ieri am schimbat droserele pe garantie, vad ca nu mai face....insa stai sa treca o zi-doua, va anunt. Link spre comentariu
Vizitator DariusJ Postat Decembrie 9, 2010 Partajează Postat Decembrie 9, 2010 De la cine le-ai cumparat? Ce model sunt? (un link, te rog) Link spre comentariu
Vizitator suzu Postat Decembrie 9, 2010 Partajează Postat Decembrie 9, 2010 http://www.be-loud.ro/produse/Tuning_si ... ngle_Beam/ eu cand le-am pus pe laguna 2 costat mai mult...parca 300 lei + montaj...anu trecut. saptamana trecuta am pus la un renault scenic, masina sotiei, sunt super multumit si lumineaza extraordinar (farul masinii e modelul nou cu lupa mare pe faza scurta). cred ca acelasi model mi-a pus si mie ieri, cel putin drosere. daca vrei iti fac o poza la drosare...becul este acelasi si la laguna si la scenic, H7. ps: drosarele de pe scenic sunt altele fata de cele vechi de la laguna; inca nu m-am uitat sub capota la laguna sa vad ce drosare au pus insa mai mult ca sigur, acum am ca la scenic Link spre comentariu
Vizitator DariusJ Postat Decembrie 9, 2010 Partajează Postat Decembrie 9, 2010 Daca nu e prea mare deranj. Sunt curios daca sunt la fel ca ale mele. Link spre comentariu
Vizitator suzu Postat Decembrie 12, 2010 Partajează Postat Decembrie 12, 2010 na, tot face, si am drosere noi....am sa incerc si varianta lui "big_inu", am observat ca unul din drosere (cel din dreapta cum stai in fata masinii cu capota ridicata) era strans cu soricei de plastic pe un manunchi de cabluri destul de gros si lipit pe niste mufe mari (cam cat 2 cutii de chibrit); l-am scos de acolo si l-am lipit pe carcasa bateriei, in fata ei, departe de cabluri sau alte mufe; cel din stanga e pus bine, destul de ferit... Link spre comentariu
Vizitator DariusJ Postat Decembrie 12, 2010 Partajează Postat Decembrie 12, 2010 Voi face si eu miscarea asta. Sa le mut cat mai departe. Link spre comentariu
Vizitator suzu Postat Decembrie 26, 2010 Partajează Postat Decembrie 26, 2010 na, tot la fel...nu stiu ce dreaq si chiar nu-i gasesc o explicatie logica...cred ca e ceva si de la masina, nu se pupa ceva cum trebuie...nu stiu ce sa mai zic. Link spre comentariu
Vizitator DariusJ Postat Decembrie 26, 2010 Partajează Postat Decembrie 26, 2010 Nu e 100% la fel eticheta. Eu le pornesc cu follow me home si apoi pornesc masina cu ele aprinse. Pana le vand pe astea si imi cumpar altele mai bune. Sunt care nu emit radio. Link spre comentariu
Mesterul Postat Decembrie 27, 2010 Partajează Postat Decembrie 27, 2010 Ma bag si eu...(ca musca..).Mi-a spus un prieten sa-i montez intre drosele si becuri cate un condensator electrolitic de 10.000 micro la 35 volti. Unul din ele avea 2200 micro dar nu era de ajuns. Cei care aveti probleme cu xenoanele...merita incercat. PS: plusul pe firul rosu (sau albastru) si minusul pe firele negre. Bafta! Link spre comentariu
Vizitator DariusJ Postat Decembrie 27, 2010 Partajează Postat Decembrie 27, 2010 Condensatorii aia de 10.000 nu sunt extrem de mari ca dimensiuni? Link spre comentariu
Mesterul Postat Decembrie 28, 2010 Partajează Postat Decembrie 28, 2010 Ba da, ai dreptate! Dar si cel pe care l-am gasit era pus pe firele dintre drosel si bec si tot acolo i-am pus si eu:lipit cu cositor, izolat cu silicon si banda izolatoare....atarnat in fire ...!Si au mers ! Am intrebat (ieri -pentru voi ) ce defect avea si mi-a spus ca tremura lumina si nu accepta calculatorul din bord, dandu-i eroare....(BMW M5) Link spre comentariu
Vizitator suzu Postat Decembrie 29, 2010 Partajează Postat Decembrie 29, 2010 sa incerc sa schimb drosarele de la laguna cu cele de la scenic? tot H7 este instalatia...insa am vazut azi ca droserele de la scenic sunt alt model Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum