Vizitator andu911 Postat Martie 24, 2009 Partajează Postat Martie 24, 2009 Salutare. Am si eu o problema foarte ciudata cu al meu bord de Laguna 2. Mai exact cu ceasurile de bord.Acesta se reseteaza(cad acele la 0 pentru 1 secunda, iar kilometri si consumul revin la 0). I-am schimbat condensatorii si la fel face. Am tras + si - direct de la baterie, dar degeaba. Pana la urma am descoperit ceva... in momentul in care semnalul sau avariile sunt puse si aprind faza scurta, se reseteaza. Mentionez ca pe faza scurta am un kit de xenon montat aftermarket. L-am deconectat si nu s-a mai resetat bordul. Initial era alimentat printr-un releu, direct de la baterie. Crezand ca s-a bulit releul, l-am desfiintat si am alimentat blasterele direct de la mufele din faruri. La fel face. Din 10 dati, de 3-4 ori se reseteaza. Am kitul montat de 2 ani si pana acum 3 saptamani nu am mai patit asa ceva. Sa se fi stricat ceva in interiorul vreunui blaster, iar cand porneste sa-mi dea vreun semnal aiurea in instalatie ? Link spre comentariu
Vizitator andu911 Postat Martie 25, 2009 Partajează Postat Martie 25, 2009 Am descoperit, e de la unul din drosere, care trimite paraziti in instalatie. Probabil vreun condensator distrus. Link spre comentariu
Vizitator andu911 Postat Martie 28, 2009 Partajează Postat Martie 28, 2009 Se pare ca bordul intra intr-un fel de autoprotectie atunci cand sunt alimentate droserele. Oscilatiile de la pornirea droserelor au o frecventa care produce acel reset al acelor si memoriei. Are cineva vreo idee sau o solutie ? Ca am incercat si cu alte drosere si tot mai face. Link spre comentariu
cristi_bv Postat Martie 29, 2009 Partajează Postat Martie 29, 2009 O alta idee ar fi sa incerci alta baterie,posibil sa fie cam obosita a ta si cand pornesti xenoanele,din cauza consumului mare sa scada tensiunea de alimentare sub limita in care poate fi alimentat bordul(sau intra in protectie din cauza tensiunii mici) Link spre comentariu
Vizitator andu911 Postat Martie 29, 2009 Partajează Postat Martie 29, 2009 Pai se intampla si cu motorul pornit... Link spre comentariu
cristi_bv Postat Martie 29, 2009 Partajează Postat Martie 29, 2009 In regim tranzitoriu(acica atunci cand le pornesti) mananca din baterie,releul da incarcare are o perioada de timp scurta pana compenseaza consumul,nu lucreaza instantaneu. Link spre comentariu
Stefan Postat Martie 29, 2009 Partajează Postat Martie 29, 2009 nu prea ma pricep eu la auto dar totusi nu cred ca e de la baterie ! xenoanele stiu ca functioneaza pe frecventza/tensiune inalta deci de aici vine problema.ma jucam cu un quartz piezo (din brichete) in apropierea unui calculator de buzunar si am observat ca acesta se reseta la fiecare descarcare, deci probabil se "scurge" ceva pe masa masinii. verifica in totalitate kitul xenon Link spre comentariu
Vizitator andu911 Postat Martie 29, 2009 Partajează Postat Martie 29, 2009 Cand pornesc motorul nu se intampla nimic, toate merg cum trebuie. Am bateria pe masina de vreo 2 ani, iar in momentele in care bateria pe care am avut-o inainte nu mai avea curent, tot nu se reseta bordul. Daca as pune niste condensatoare de filtrare la intrare, credeti ca rezolv ceva ?Si daca da, sa pun pe toate intrarile care au +12V, inclusiv pe indicatorul de faruri ? Link spre comentariu
Dr.L Postat Martie 29, 2009 Partajează Postat Martie 29, 2009 @cristi-releul ala lucreaza tot timpul,cu motorul pornit,sub 13V nu ai niciodata pe acumulator,daca releul merge cat de catsi acumulatorul ala porneste masina,crezi ca nu face fata la niste xenoane? Link spre comentariu
cristi_bv Postat Martie 29, 2009 Partajează Postat Martie 29, 2009 ok,normal ca face fata la xenoane,nu asta era problema si nu la asta m-am referit.Ma refeream strict la perioada de cateva milisecunde in care instalatia de xenoane introduce un soc in instalatie la pornire,prin consum mare de curent, dupa care acesta scade la valorile normale.p.s.: pe dacie puteai sa vezi cum "falfaie" becurile din bord cand dadeai muzica mai tarep.s.2:releul nefiind ideal are nevoie de un timp pana sa compenseze consumul crescutp.s.3:era doar o idee Link spre comentariu
Vizitator andu911 Postat Martie 30, 2009 Partajează Postat Martie 30, 2009 Mai sunt cazuri asemanatoare, cu erori chiar la ABS... http://www.clubaudi.ro/audi-a4/5587-problema-xenon.html Link spre comentariu
Vizitator andu911 Postat Aprilie 4, 2009 Partajează Postat Aprilie 4, 2009 Am rezolvat-o. Am demontat xenoanele si am pus halogen. Link spre comentariu
Vizitator dmaster1988 Postat Noiembrie 15, 2010 Partajează Postat Noiembrie 15, 2010 Am avut si eu aceeasi problema la masina mea... Am rezolvat-o printr un simplu condensator de 10 uF in paralel cu alimentarea kitului xenon, adica direct la baterie. Xenonul introduce un semnal parazit pe instalatia electrica. Acest semnal parazit este preluat acum de acel condensator care costa in jur de 0.2 ron. Salutare Link spre comentariu
Big Postat Noiembrie 15, 2010 Partajează Postat Noiembrie 15, 2010 putei incerca sa muti pozitia drosereleor( H.I.D.-urilor) se pare ca se creeaza un fel de camp magnetic ceva ... bruiaza mai multe ansamble electronice cum ar fi calculatorul abs , senzorii de parcare , radioul etc . o alta solutie era sa incerci sa imbraci droserele in folie de aluminiu , cea care e folosita pt ambalare ... se gaseste in comert . bafta! Link spre comentariu
Vizitator DariusJ Postat Decembrie 7, 2010 Partajează Postat Decembrie 7, 2010 Aceeasi problema o am si eu la un Fiat Punto din 2000. Am incercat cu condesatoare de 10 uF in paralel cu alimentarea balastului (direct din mufa farului) si tot face urat. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum