Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

imobilizator incuiat


Vizitator gabriel75

Postări Recomandate

Vizitator gabriel75

nu pot porni o kia clarus 1998.pe tester arata o singura problema : imobilizator incuiat.Nu stiu nimic despre masina dar cred ca a avut o alarma si din cauza ei s-a incuiat imobilizatorul,care l-am inlocuit cu altul nou si tot asa face. Cine ma poate ajuta?

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 15
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • nicolaus

    3

  • Felis

    2

  • madkat

    1

  • ari_panterra

    1

Top autori în acest subiect

Un service auto!Imobilizatorul reprezinta un element de siguranta, asta e singurul lui rol, daca pui altul trebuie sa-l programezi(doar la un service autorizat), cu un anumit cod de siguranta, cu aprobare online.,,Nu stiu nimic despre masina...'' Interesant!

Link spre comentariu
Vizitator gabriel75

am schimbat imobilizatorul si l-a setat cu testerul cu acelasi cod ca pe cel vechi,tot degeaba.calculatorul masini e ok, dar in continuare da pe tester ca imobilizatorul e locked.Nu stiu ce sa il incuie poate o alarma veche a masinii.In prezent masina nu are nici o alarma pe ea,dar ma gandesc ca a avut.

Link spre comentariu

Din punct de vedere al unor tipuri de masini, exista un cod de siguranta al masinii(ca exemplar) cu ajutorul caruia se programeaza calculatoarele masinii, unele optiuni, se fac anumite resetari.La fel, pt anumite masini, calculatoarele se inlocuiesc cu altele noi(virgine) sau folosite(dar resetate pe masina de pe care au fost luate), exceptie cel de airbag.Atentie la ultimul aspect, totusi un nene cu testerul dintr-un service autorizat stie chestia asta, stie si cum sa programeze un imobilizator in functie de ECM(calculatorul de motor).Alte idei nu am pana nu vede JE cu mana lui. :sdfsfdf

Link spre comentariu
Vizitator gabriel75

merci pt. indrumari, dar in continuare caut pe cineva care poate sa vina la domiciliu sa rezolv problema,care e minora dar nu gasesc pe cineva priceput sa-i dea de cap.Cineva imi zicea ca poate exista un releu de la o alarma veche care incuie imobilizatorul si nu lasa motorul sa porneasca. MAI CAUT IN CONTINUARE.......................................

Link spre comentariu

eu aveam la un fiat croma din 95, un gen de imobilizator(antifurt) care era activat dintr-un buton pitit pe sub volan,spre pedale. cauta sa nu ai si tu ceva asemanator.succes!p.s. sistemul era original,din fabrica,legat la calculatorul masinii.

Link spre comentariu
Vizitator BYZU

vezi ca de vina este sistemul antidemaraj din cheie daca nu iti introduce codul antidemaraj de la reprezentanta nu o vei putea porni NICIODATA asa ca nu mai incerca nici o varianta contacteazama daca ai nevoie deceva

Link spre comentariu

nu pot porni o kia clarus 1998.pe tester arata o singura problema : imobilizator incuiat.Nu stiu nimic despre masina dar cred ca a avut o alarma si din cauza ei s-a incuiat imobilizatorul,care l-am inlocuit cu altul nou si tot asa face. Cine ma poate ajuta?

Imobillizerul este un dispozitiv care lucreaz? cu cipul din cheie si dac? nu sunt imperecheate nu are cum s? porneasc? dac? ai doar o cheie oarba nici o sansa s? porneasc?(tu ai inlocuit doar modulul de recunoastere nu tot imo.Întradevar coreenele si japonezele au destul de des o problema cu traductorul de imo se cam defecteaza din cauza subdimensionarii electrice.Dar am avut cazuri când de vin? au fost proprietarii care au distrus mecanic cipul din cheie sau chiar l-au pierdut.Ar fi fost bine s? ai cea de a 3 cheie cheia service e o cheie de plastic. acea cheie anuleaz? toate restrictiile.Mai e o metod? de pornire e asa numita pornire în regim de urgen?? care se executa prin utilizarea unui algoritm de introducere a codului de deblocare prin diferite elemente ale masinii.(pedale ,butoane de pe bord ,etc.)Dar nu m-as baza pe asta pentru c? putini cunosc procedura respectiv? si asta numai din cei care au acces la datele oficiale ale masinii(reprezentante)
Link spre comentariu
Vizitator gabriel75

a venit cineva azi cu un tester si a incercat sa-i invete cheile,le-a invatat dar imobilizatorul tot blocat este. cheia o recunoaste, dar in continuare ii da eroare VIM. ceva nu merge intre calculator si imobilizator, ceva il blocheaza si tot nu reusesc sa aflu.Calculatorul e ok, imobilizatorul nu e defect pt. ca l-am inlocuit,cheia o recunoaste, dar nu porneste. S-au dat multi batuti pe tema asta . Nu e mare problema dar cred ca e una de gandire, trebuie sa sti exact ce trebuie sa faci acolo

Link spre comentariu

VIM sau VIN?Despre care calculator vorbesti, cel de pe motor?Se programeaza cheia, se sterg defectele(sigur apar), se incearca pornirea masinii.In aceasta ordine.Daca nu porneste, ce cod de defect apare pe tester(denumirea exacta)?Daca ai posibilitatea sa mi-l dai la telefon pe cel cu testerul, da-mi pm.

Link spre comentariu
Vizitator gabriel75

da de calc. masinii. A facut etapele de invatare a cheii , ii da pe tester ca , cheia e initializata ,deci o recunoaste, dar nu porneste. Cand face test pe imobilizator ii da imobilizator locked, cu toate ca pe bord se stinge becul de imobilizator,deci nu e stricat ca l-am shimbat, dar ceva blocheaza si nu stiu ce......................

Link spre comentariu

da de calc. masinii. A facut etapele de invatare a cheii , ii da pe tester ca , cheia e initializata ,deci o recunoaste, dar nu porneste. Cand face test pe imobilizator ii da imobilizator locked, cu toate ca pe bord se stinge becul de imobilizator,deci nu e stricat ca l-am shimbat, dar ceva blocheaza si nu stiu ce......................

E clar calculatorul de motor al masinii e schimbat acum la tine recunoasterea cheii o face doar calculatorul de bord si de aia se stinge dar calculatorul de motor nu o vede (e nevoie de procedura pornire de urgen?a si reprogramarea computerului de motor.)Apropo cum incerci sa pornesti?Vezi ca unele coreene sau japoneze nu pleaca nici de ale naibii daca nu apesi pedala de ambreiaj cand dai la automat.Altele trebuie frana apasata(au swich de blocare pornire trebuie sa fie sigure ca vrei s-o pornesti )
Link spre comentariu
Vizitator BYZU

sa nu incurcam niste treburi si anume :1) in momentul cand se inlocuieste cheia sau decodorul(imobilizatorul) chiar si cu unele noi care sunt "GOALE DE SOFT" acestea vor fi recunoscute si adica decodorul va recunoaste cheia ,dar dupa ce recunoaste cheia acesta emite un cod pentru a debloca calculatorul de injectie dupa un anumit algoritm2) pentru a valida calculatorului de injectie perechea cheie decodor trebuie introdus un cod de securitate numit si cod depanare si care are rolul de a valida in softul de injectie perechea cheie decodor,daca acest lucru nu se intampla sistemul nu va functiona NICIODATASUNT SIGUR CA CEL CU SCANERUL A FACUT ACEASTA PRIMA PROCEDURA DEOARECE AM INTELES CA BECUL ANTIDEMARAJ S-A STINS ASTA INSEAMNA CA DECODORUL RECUNOASTE CHEIA MAI RAMANE DE FACUT CELALALT PAS.PS;ma intereseaza ce scaner foloseste ca nu toate au posibilitatea sa faca aceste lucruri

Link spre comentariu
Vizitator gabriel75

avea un scaner scan life negru , mai mult nu am retinut.Ai vb. de al doilea pas care trebuia parcurs , pe care nu il stie nimeni din cei care au venit la masina. Te cred ca mai trebuie facut si altceva dar nimeni nu stie.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări