Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Am incercat sa schimb segmenti la un scuter ar ma blocat cva


Vizitator Hayabusa

Postări Recomandate

direct in motor

In motor(in galerie),unde fereastra prin care intra amestecul aer/ulei/benzina, deschiderile sunt de dimensiunea degetului,in carburator canalele de trecere sunt calibrate(jicloarele),pentru un dozaj precis al benzinei.
Link spre comentariu
  • Răspunsuri 92
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • yo9hrb

    20

  • miron1947

    17

  • srdjan

    4

  • kappy

    1

Top autori în acest subiect

Vizitator Hayabusa

Pai si daca amestec bine benzina...ma gandesc...nu e tot una nu cu tot cu ulei ajunge in motor?Ar avea cum sa se strice adica sa se gripeze eventual?

Link spre comentariu

depinde de motor... la 2T se practica amestec ulei benzina 1:100 (10ml/1l)ulei:benzina sau 2:100 (20ml/1l)ulei:benzina parca...motoarele mai "sofisticate" :ras: au rezervor de ulei cu filtru din care isi trag zeama pentru amestec dozata corespunzator... evident a doua metoda este mai fiabila. la motoru tau (daca e inchis) iti dai seama daca ai rezervor de ulei cautand busonul sau un hublou de sticla prin care ar trebui sa vezi nivelul uleiului... teoretic ar trebui sa fie la mijlocul sticlei nivelul desi foarte probabil are marcate un min/max

Link spre comentariu

sa se gripeze eventual?

Griparea se produce doar daca functioneaza fara ulei sau la depasirea temperaturi,in cazul in care amestecul este facut inainte de carburator si acesta nu este proiectat asa,poate afecta dozajul benzinei.
Link spre comentariu
Vizitator Hayabusa

Ok multumesc dar pana la urma ce ma sfatuiti sa il bombin in rezervor?sau sa merg la risc si sa pun fiecare separat dar nu stiu sigur daca ajunge in motor?se poate sa nu ajunga in motor si care ar fi cauzele acestei chesti sa nu ajunga din rezervorul de ulei,uleiul in motor?

Link spre comentariu
Vizitator Hayabusa

depinde de motor... la 2T se practica amestec ulei benzina 1:100 (10ml/1l)ulei:benzina sau 2:100 (20ml/1l)ulei:benzina parca...motoarele mai "sofisticate" :ras: au rezervor de ulei cu filtru din care isi trag zeama pentru amestec dozata corespunzator... evident a doua metoda este mai fiabila. la motoru tau (daca e inchis) iti dai seama daca ai rezervor de ulei cautand busonul sau un hublou de sticla prin care ar trebui sa vezi nivelul uleiului... teoretic ar trebui sa fie la mijlocul sticlei nivelul desi foarte probabil are marcate un min/max

Pai nu mai inlteg nimic:) daca pe sticla scrie asa 1:50 ce inseamna ca la un litru de benzina trebuie sa pun 5ml de ulei
Link spre comentariu

Pai nu mai inlteg nimic:) daca pe sticla scrie asa 1:50 ce inseamna ca la un litru de benzina trebuie sa pun 5ml de ulei

1 litru de ulei la 50 l de benzina. Adica 20 ml ulei la 1 l benzina. Crede si nu cerceta :da
Link spre comentariu
Vizitator Hayabusa

Am montat setul motor! Merge destul de bine e in rodaj...dar nu trage de loc...nu are demaraj de loc am inteles ca asa trebuie sa faca cand e in rodaj iar dupa 300km o sa mearga bine?E ciudat?Nu trage de loc nu are demaraj dar in timp prinde viteza:-?

Link spre comentariu

Pai aprinderea (avansul la aprindere) se regleaza de la platina (sau senzorul magnetic/optic, depinde de care ai). Trebuie sa ai un semn pe volanta si un semn pe carter. Se aliniaza cele 2 semne si se regleaza platina sau senzorul, astfel incat sa dea scanteie in momentul in care semnele sunt suprapuse. Daca ai platina, verifica si uzura ei (contactele platinate sa fie curate, pintenul sa nu fie uzat, deschiderea maxima sa fie cat trebuie - de regula 0,35...0,4 mm). Daca nu poti obtine scanteie (in cazul aprinderii cu magnetou) trebuie sa cunosti faptul ca scanteia apare in momentul in care platina se deschide. Deci poti verifica acest fapt cu un aparat de masura, pe continuitati. Cand nu mai tipa, inseamna ca platina s-a deschis si, teoretic, trebuie sa ai scanteie. Atunci semnele trebuie sa coincida. Cu carburatorul.... asa pe neve nu pot sa-ti spun. Dar, de regula, problema vine din aprindere. Din carburatie trebuie sa dea rateuri in carburator (amestec sarac), sau fum negru la evacuare (amestec bogat). Vezi de aprindere si mai vorbim. Eventual pune o poza.A, platina trebuie sa fie cam pe unde e volanta. Deci intr-o parte a motorului. Trebuie sa fie un capac, ceva.

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...
Vizitator Hayabusa

Buna ziua....Acum scuterul merge bine i-am facut rodajul cum trebuie...Ia 90-100km\h deci sunt multumit am schimbat singur setul...totul este OKAm si eu o intrebare pentru un prieten care a avut o problema cu o situatie asemanatoare mieEste vorba tot de un motor de capacitatea celui ca al meu 49cmc 4tA cumparat in vara anului trecut un set nou l-a montat dar nu a facut rodajul cum trebuie drept pentru care scuterul nu mai tragea!Eu i-am recomandat sa schimbe segmentii...pentru ca stiu ca de obicei la un rodaj executat gresit segmenti sunt afectati?Stie cineva ce poate sa ii facaScuterul lui este Aprilia Rally!

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări